تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مجلس باید اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد

رحیمی جهان‌آبادی: ضروری‌تر از اصلاح قانون انتخابات، درد‌های اقتصادی مردم است

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مجلس باید اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد، گفت: بنده معتقدم که اصلاح قانون انتخابات ضروری است، اما ضروری‌تر رسیدگی به درد‌های ناگفته اقتصادی مردم است که مجلس شورای اسلامی باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۰۲۳۶
۰۹:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

رحیمی جهان‌آبادی:

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که مجلس با اهتمام اصلاح قانون انتخابات را دنبال می‌کند، انتظار می‌رود با اهتمام ویژه‌تری مسائل و مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد را پیگیری کند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهادت تعدادی از مرزبانان در سیستان و بلوچستان را به خانواده عزیزشان و به همه هموطنان تسلیت می‌گویم، بنده هم از فرمایشات مقام معظم رهبری و دید خطا پوش ایشان نسبت به مجلس یازدهم که باعث انرژی و روحیه در نمایندگان شد قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی همانطوری که با اهتمام بحث اصلاح قانون انتخابات مجلس را دنبال می‌کند بحث آبرسانی به روستاها، معیشت مردم، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف استخدام معلمان و همچنین رفع مشکلات جاده‌های کشور را به همراه هزار درد ناگفته این ملت با اهتمام دنبال کند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در صبح و ظهر و عصر به اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداخت بنده معتقدم که اصلاح قانون انتخابات ضروری است، اما ضروری‌تر رسیدگی به درد‌های ناگفته اقتصادی مردم است که مجلس شورای اسلامی باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی