تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رمزگشایی از گره کور آبی‌ها با عضو کمیته بدوی

اولیایی: استقلال می‌تواند به CAS شکایت کند

باشگاه استقلال برای حضور در آسیا همچنان منتظر رای شورای استیناف است اما قدر مسلم اینکه بدهی مالی حجیم و مسائل مدیریتی، این تیم را از جمع باشگاه‌های حرفه‌ای آسیا خارج کرده است.

کد خبر: ۱۵۰۱۹۰
۱۲:۵۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

اولیایی: استقلال می‌تواند به CAS شکایت کند

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: حجت کریمی سرپرست موقت استقلال، چند روز قبل اعلام کرد که برای باز گرداندن استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، حتی اگر لازم باشد به مالزی مقر کنفدراسون فوتبال آسیا خواهد رفت. اما سوال اینجاست که چه مشکلی تا این اندازه استقلال را به حذف از آسیا نزدیک کرده است؟

 در این مورد با کاظم اولیایی یکی از اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها صحبت کردیم. او معتقد است که استقلال حدود چهل سال است که این مشکلات را دارد و این مسائل چیز جدیدی نیست: «پیش از همه استقلال با کوهی از بدهی روبرو است. اعضای کمیته بدوی هم در مقابل رأیی که می دهند باید به  AFC پاسخگو باشند، پس مطمئن باشید که رنگی تصمیم نمی گیرند.»

وی ادامه داد: «زمان که آقای رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری شد، ما با ایشان قول و قرار گذاشتیم که ورزش را به مردم واگذار کند، ولی این اتفاق نیفتاد. با ورود خصوصی سازی و مدل اشتباهی که در پیش گرفته شده مشکل دیگری هم بر مسائل سرخ‌آبی‌ها اضافه شد.»

اولیایی با اشاره به فروش سهام استقلال توسط خصوصی‌سازی گفت: «من در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال هم گفتم که خصوصی‌سازی ‌می‌بایست بدهی استقلال را می‌پرداخت و بعد از آن نسبت به فروش سهام آن اقدام می کرد. شما نمی توانید مالی را که بدهی دارد، بفروشی؟! هنوز هم ما سر این مسئله با خصوصی‌سازی مشکل داریم».

اولیایی استقلال

 

وی ادامه داد: «امیدوارم مسئولین به مشکل سرخابی ورود کنند. باید قدر این دو باشگاه پرطرفدار را بدانیم و اگر برای آنها کاری نمی کنیم حداقل مانع از پیشرفت آنها هم نشویم. در مورد مشکل استقلال باید بگویم که این مسئله باید از طریق مراجع قضایی و شورای عالی ورزش  پیگیری شود، آن هم با حضور شخص رئیس جمهور، معاون اول و تعدادی از وزرا و حتی مقامات فدراسیون! سوال من این است که چرا در دولت جدید حتی یک جلسه شورای عالی ورزش تشکیل نشد؟»

اولیایی که از شرایط موجود در جامعه هواداری فوتبال ناراضی است، گفت: «امیدوارم مسئولین بدانند که جامعه غیر از آب و نان و تخم مرغ، نیاز به شادی اجتماعی و نشاط ورزشی دارد. هر چقدر هوش مصنوعی و تکنولوژی پیشرفت کند، مردم بیشتر نیاز به شادی را احساس می کنند. اما داریم با سوء مدیریتمان بخش بزرگی از هواداران فوتبال را از شادی، محروم می کنیم.»

اولیایی در مورد اینکه چرا زودتر تکلیف مدیر عامل استقلال روشن نمی شود، نیز گفت: «وقتی موقع تشکیل مجمع و انتخاب مدیر می رسد دوستان وزارت ورزش و خصوصی سازی برای اینکه مهره خودشان را وارد کنند، با هم زورآزمایی می کنند، در حالی که موقع حل مشکلات هیچ کس پاسخگو نیست.»

مهم‌ترین بخش از صحبت‌های اولیایی هم به مدیران استقلال باز می‌گردد: «نکته مهمی که می‌توانم به مدیریت باشگاه استقلال بگویم این است که حتی اگر کمیته استیناف رأی به حذف استقلال از آسیا بدهد آنها می‌توانند به دیوان عالی ورزش (CAS) شکایت ببرند و احتمال نقض این حکم وجود دارد.»

کاظم اولیایی در پایان افزود: «بارها به رئیس جمهور و مسئولین نامه نوشتم که متاسفانه جواب درستی نگرفتم. ولی باز هم به رئیس جمهور نامه می نویسم و از او می خواهم تا از طریق شورای عالی ورزش به مشکل سرخ‌آبی‌ها ورود کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی