تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی مطرح شد

کارشناس داوری: ۲ پنالتی نساجی سوخت!

یک کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که در دیدار امروز استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی، حسن اکرمی داور این بازی ۲ پنالتی برای نساجی مازندران اعلام نکرده است.

کد خبر: ۱۵۰۱۲۲
۲۱:۰۲ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

کارشناس داوری: ۲ پنالتی نساجی سوخت!

دیدارنیوز: کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد داور دیدار استقلال - نساجی مازندران، دو پنالتی شاگردان هرناندس را ندیده است.

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران، گفت: گل اول استقلال آفساید نبود و به‌درستی به ثمر رسید. داور و کمک داور در دقیقه ۴۲ در اعلام کرنر به سود استقلال اشتباه کردند. داور گل نساجی در دقیقه ۴۱ را آفساید گرفت که تصمیم او درست بود.

مطلب مرتبط:

استقلال ۴ - نساجی ۰؛ این تیم «جام» می‌خواهد! +ویدیو

وی در مورد گل سوم تیم استقلال اظهار داشت: محمد محبی در موقعیت آفساید قرار نداشت و این گل سالم بود. او در دقیقه ۶۸ در محوطه جریمه نساجی سرنگون شد که استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. در این صحنه خطا رخ داد، اما خارج از محوطه جریمه.

مطلب مرتبط:

ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی مشخص شد

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره دو صحنه مشکوک به پنالتی به سود نساجی تصریح کرد: دو برخورد در محوطه جریمه استقلال به وجود آمد. عارف غلامی در یک صحنه، پای مهاجم نساجی را زد و پس از اینکه بازیکن نساجی به توپ ضربه زد، داور فکر کرد مدافع استقلال به توپ ضربه زده است. در این صحنه خطای پنالتی رخ داد. مدافع استقلال در صحنه‌ای دیگر، بازیکن نساجی را در آغوش گرفت و او را در محوطه جریمه متوقف کرد که داور باید پنالتی می‌گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی