تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انهدام باند مامورنما‌ها با ۷۱ فقره سرقت

جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان مامورنما که اقدام به ۷۱ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران کرده بودند، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۰۵۴
۱۹:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

انهدام باند مامورنماها با بیش از ۷۰ فقره سرقت

دیدارنیوز: سردار فرامرز به گذر در این‌باره گفت: به دنبال افزایش سرقت‌ها تحت عنوان مأمور در سطح استان البرز و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شد که سرنشینان سه دستگاه خودرو با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت از مردم کرده و حس ناامنی را در بین شهروندان به خصوص مال باختگان به وجود آورده بود.

وی با بیان اینکه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی در دو استان قرار گرفت، گفت: سرانجام کارآگاهان با مهارت و به‌کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت پنج نفر از سارقان را که همگی دارای سوابق کیفری بودند، شناسایی کرده و در یک عملیات منسجم و به صورت همزمان آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ماموران استان در بازرسی از منازل متهمان تعداد ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط کردند، گفت:‌در تحقیقات به عمل آمده متهمان تاکنون به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و فرماندهی غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارآگاهان استان با هوشیاری توانسته‌اند ۳۳ نفر از مال باختگان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در راستای شناسایی سایر مال باختگان توسط پلیس ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی