تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
از تاج و پروین تشکر می‌کنم

روشن: استقلالی‌ها به عیادتم نیامدند

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و امروز (دوشنبه) مرخض شد، گفته مسوولان استقلال با او تماسی نداشته‌اند اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عیادت او رفته و علی پروین پیشکسوت پرسپولیس هم با او تماس داشته است.

کد خبر: ۱۴۹۹۶۲
۱۳:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

روشن: استقلالی‌ها به عیادتم نیامدند

دیدارنیوز: پیشکسوت تیم استقلال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته به صورت غیرمنتظره به عیادتم آمد و از او تشکر می‌کنم.

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری و امروز (دوشنبه) مرخص شد. روشن درباره شرایط جسمانی‌اش گفت: پاهایم تاول زد و گفتند قند داری. پس از سی تی اسکن پزشکان قلب و عروق گفتند برخی از رگ‌های قلب بسته شده و باید آنژیو کنی. خدا را شکر الان شرایط بهتری دارم.

وی افزود: مهدی تاج شب گذشته غیرمنتظره به عیادتم آمد. او گفت در جلسه‌ای حضور داشت و شنید من در بیمارستان بستری هستم. علی پروین هم تماس گرفت و جویای حالم شد که به او گفتم لطفاً به بیمارستان نیایید. از این دو عزیز تشکر می‌کنم. از مسئولان استقلال هیچ‌کس تماس نگرفتند و گلایه‌ای هم ندارم. از هواداران که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی