تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر خبر داد

وضعیت بحرانی ۹۵ ساختمان در تهران؛ شهردار لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با اعلام وضعیت بحرانی ۹۵ ساختمان در پایتخت، گفت: شهردار تهران باید لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند.

کد خبر: ۱۴۹۸۸۴
۱۱:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

وضعیت بحرانی ۹۵ ساختمان در تهران؛ شهردار لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند

دیدارنیوز: رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با تاکید بر این که شهرداری در برخورد با ساختمان‌های ناایمن نباید صرفا به دادن اخطار اکتفا کند، گفت: ۹۵ ساختمان در تهران وضعیت بحرانی دارند که شهردار تهران باید لیست آن‌ها را اعلام کند.

مهدی بابایی در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته انبار موتورسیکلت در میدان رازی گفت: این حریق در سوله سه هزار متر مربعی اتفاق افتاد که تا کنون پنج اخطار گرفته بود. ۲۰۰ آتش نشان در محل حضور پیدا کردند تا توانستند پس از چند ساعت حریق را اطفا کنند.

وی افزود: ساختمان کناری این سوله نیز دچار حریق شد که آتش‌نشانان از سرایت بیشتر آتش جلوگیری کردند. خوشبختانه جان شهروندان و آتش‌نشانان دچار آسیب نشد، اما تا کی قرار است در شهرداری تهران صرفا به دادن اخطار اکتفا کنیم؟

بابایی با بیان این که در مصوبه سال ۹۸ شورای شهر، نحوه برخورد با این‌گونه ساختمان‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: چرا برای این‌گونه ساختمان‌ها که از ساختمان‌های پرخطر هستند، دستور قطع انشعابات نداده‌ایم؟ این نکته قابل تاملی است که شهرداران مناطق باید با جدیت موضوع را دنبال کرده و اطلاع‌رسانی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: با پیگیری مدیریت شهری، تعداد ساختمان‌های ناایمن دارای وضعیت بحرانی از ۱۲۹ به ۹۵ دستگاه رسیده است، اما به ساختمان‌هایی رسیده‌ایم که علی‌رغم تذکرات جدی هیچ گونه همکاری را نداشتند؛ لذا درخواست من از شهردار تهران این است که براساس وظیفه قانونی خود، لیست این ساختمان‌ها را اعلام کنند.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران تصریح کرد: اعلام لیست ساختمان‌های ناایمن، تشویش اذهان عمومی نیست. تهران ۹۶۰ هزار ساختمان دارد که تنها ۹۵ ساختمان وضعیت بحرانی دارند و باید لیست آن‌ها اعلام شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی