تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
آرسنال بازهم باخت و جام را به منچسترسیتی هدیه داد

هت‌تریک «پپ» در قهرمانی!

پپ گواردیولا و تیمش امشب پس از ناکامی آرسنال در زمین ناتینگهام فارست در هفته سی‌وهفتم لیگ جزیره، سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر انگلیس را جشن گرفتند تا روزهای خوش او و آبی‌های منچستر بعد از نابود کردن رئال مادرید در اروپا تداوم داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۹۸۵۹
۲۳:۳۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

هت‌تریک «پپ» در قهرمانی!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: با شکست آرسنال در خانه ناتینگهام فارست، سومین قهرمانی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر جزیره قطعی شد.

شاگردان پپ گواردیولا که لیگ جزیره را در سال‌های اخیر مثل آب خوردن می‌برند، پنجمین عنوان خود در شش فصل اخیر را به خانه بردند! افتخاری بزرگ برای پپ و تیمش که این فصل در اروپا هم فینالیست هستند و می‌توانند سه ‌گانه را فتح کنند.

آرسنال این فصل شایستگی‌های زیادی از خود نشان داد اما در یک سوم پایانی رقابت‌ها نتوانست بردهای درخشان خود را تکرار کند تا منچسترسیتی بار دیگر این جام را مال خود کند.

هت‌تریک «پپ» در قهرمانی!

آرسنال امشب برابر ناتینگهام فارست با گل دقیقه ۱۹ تایوو آونی شکست را پذیرفت تا قهرمانی سیتیزن‌ها قطعی شود؛ این در حالی‌ست که آرسنال دو بازی از سیتی بیشتر انجام داده و تیم پپ گواردیولا فردا تقابل جذابی با چلسی خواهد داشت.

همچنین با قهرمانی منچسترسیتی در فصل ۲۳-۲۰۲۲، پپ گواردیولا موفق به ثبت ۳ قهرمانی متوالی در ۳ لیگ برتر اروپایی (لالیگا، بوندسلیگا و لیگ جزیره) شد.

پپ مرد آمارهاست و می‌تواند این فصل همه چیز را فتح کند!

در ادامه، طرح جالب بلیچر ریپورت به بهانه سومین قهرمانی پپ و شاگردانش را مشاهده می‌کنید.

هت‌تریک «پپ» در قهرمانی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی