تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برخورد با اراذل و اوباش در اصفهان

پلیس اصفهان از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهر اصفهان خبر داد و اعلام کرد: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۴۹۸۵۳
۲۱:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

برخورد با اراذل و اوباش در اصفهان

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش سطح یک در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهر اصفهان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی، اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش با هدف ارتقای سطح امنیت عمومی و پیشگیری از جرایم از روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در شهر اصفهان کلید خورد.

وی افزود: در اولین روز از اجرای طرح مذکور که با استفاده از تمام ظرفیت و توان موجود در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، یگان امداد و گروه‌های ضربت و واحد‌های گشتی به انجام رسید ۴ نفر از اراذل و اوباش سطح یک شهر اصفهان که با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش عمومی شده بودند دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش و نیز برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه، در چارچوب قانون برخورد می‌کند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی