تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده است

اسلامی: آژانس طرف مذاکره ما در برجام نیست

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه روابط ایران و آژانس طبق بیانیه تهران برقرار و در حال تداوم است، گفت: رافائل گروسی (مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی) از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده، اما نکته مهم این است که آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.

کد خبر: ۱۴۹۷۰۸
۱۱:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

اسلامی: آژانس طرف مذاکره ما در برجام نیست

دیدارنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روابط ایران و آژانس طبق بیانیه تهران برقرار و در حال تداوم است.

محمد اسلامی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مذاکرات برجام، اظهار کرد: آژانس مسئول مذاکرات نیست، مسئولیت به عهده گروه۱+۵ است. روابط ایران و آژانس براساس پادمان و NPT برقرار است و نظارت‌ها ادامه دارد و هیچ خدشه‌ای در آن نبوده و خللی به وجود نیامده است و تداوم دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده، اما نکته مهم این است که آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.

وی در پاسخ به پرسشی درباره کاهش نظارت‌ها در مراکز هسته‌ای، گفت: خیر چنین چیزی نیست. روابط ایران و آژانس طبق بیانیه تهران برقرار و در حال تداوم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی