تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
لاپورتا با اسطوره آرژانتینی صحبت کرد

فرش قرمز دوباره برای «مسی»

لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال وضعیت خوبی در پاریس ندارد و شایعات زیادی درباره آینده او منتشر شده؛ آیا «لئو» به بارسا برمی‌گردد؟ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا وعده داده که تلاشش را خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۹۶۵۸
۰۹:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

فرش قرمز دوباره برای »مسی»

دیدارنیوز: لیونل مسی در آستانه یک بازگشت تاریخی قرار دارد.

خوان لاپورتا، مدیر عامل بارسلونا اظهار کرد شخصا با لیونل مسی صحبت کرده تا بتواند او را دوباره به نوکمپ بازگرداند.

یکشنبه شب و پس از قهرمانی بارسلونا در لالیگا، لاپورتا در مصاحبه خود گفت بارسلونا برای بازگرداندن مسی هرکاری در توان داشته باشد انجام می‌دهد. پیش از این دیگر اعضای مدیریتی تیم خواستار بازگرداندن لیونل مسی به بارسلونا بودند و اکنون خود خوان لاپورتا به این موضوع و مذاکره شخصی با مسی اعتراف کرد.

خوان لاپورتا گفت: «من شخصا با لئو صحبت کرده‌ام تا بتوانم اوضاع را آن طور که مد نظر داریم، پیش ببرم. گفتگوی خوشایند و دلپذیری بود، ما پیش از این با یکدیگر صحبت کرده بودیم و من قهرمانی در جام جهانی را به او تبریک گفتم، او بهترین بازیکن جهان است. لئو را از ۱۴ سالگی می‌شناسم.»

خیانت در روز تمدید قرارداد

لیونل مسی قبل از این که بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کند، قصد داشت قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند، اما در همان روز و پیش از تمدید قرارداد، لاپورتا به او گفت باید باشگاه را ترک کند. از همین رو مسی این برداشت را داشت که به او خیانت شده. این در حالی است که لاپورتا اظهار کرده مسی هنوز بارسلونا را در قلب خود دارد.

او در ادامه گفت: «مسی عاشق بارسلونا است، هیچ شکی در آن نیست. او بارسلونا را خانه خود می‌داند، اما صحبت کردن درباره این مسائل در حال حاضر کار اشتباهی است، زیرا او اکنون بازیکن پاری سن ژمن است و بنابراین باید تا پایان فصل صبر کنیم و بعد با آرامش درباره این موضوع صحبت کنیم.»

پیش از سخنان لاپورتا، شایعاتی به وجود آمده بود که مسی برای فصل بعد با الهلال به توافق رسیده است. در این خصوص از لاپورتا سوال شد.

او در پاسخ گفت: «با همه احترامی که برای عربستان قائل هستم، باید بگویم بارسلونا، بارسلوناست. اینجا خانه مسی است. تاریخ و افتخارات ما این موضوع را ثابت می‌کند. عربستان برای سرمایه گذاری روی بازیکنان کار بزرگی انجام داده است.»

در حالی که گفته می‌شود تا پایان فصل در خصوص تیم بعدی مسی صحبتی نخواهد شد، اما به نظر می‌رسد بارسلونا اصلی‌ترین گزینه برای مسی برای بازی در فصل آینده باشد. البته این موضوع به این بستگی دارد که لالیگا به این تیم اجازه خرید بازیکن جدید را بدهد. همچنین پیشنهادات دیگری برای مسی وجود دارد و باید در انتهای فصل تصمیم بگیرد قصد دارد به کدام تیم ملحق شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی