تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اردبیلی‌ها منتظر دمای زیر صفر باشند

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوای استان اردبیل امشب در برخی مناطق به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر: ۱۴۹۶۴۸
۲۱:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

اردبیلی‌ها منتظر دمای زیر صفر باشند

دیدارنیوز: سیاوش محمدی اظهار داشت: امشب دمای هوای اردبیل در برخی مناطق به زیر صفر درجه می‌رسد و بارش نیم متری برف در نیر و سرعین گزارش شده است.

وی افزود: پیرو صدور هشدار‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان بارش شدید باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان علاوه بر بارش باران، بارش برف نیز رخ داد.

محمدی ادامه داد: بیشترین بارش باران در همین مدت از شهرستان نیر با ۶۴ میلیمتر و اردبیل با ۵۰ میلیمتر و بیشترین برف از آلوارس سرعین با بیش از ۵۰ سانتیمتر به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و امشب آسمان استان ابری و مه آلود بوده و تا حوالی ظهر امروز در اکثر مناطق استان بارش باران (با شدت و ضعف) تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی اردبیل خاطرنشان کرد: اما در ساعات بعدازظهر و عصر امروز ضمن وزش باد خزری و تداوم خنکی هوا، تنها در مناطقی از استان بویژه در نوار شرقی استان بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: همچنین از امشب تا صبح فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا بطور محسوس افت کرده و کمینه دما در شهرستان‌های نیر، خلخال، سرعین و دشت اردبیل ۱ تا ۳ درجه زیر صفر افت خواهد کرد.

‌وی گفت: از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش باد‌های جنوبی دمای هوا نیز بتدریج افزایش می‌یابد به طوری که روز‌های پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرم در سطح استان حاکم می‌گردد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی