تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازداشت ۴ کارمند شهرداری کاشان به دلیل فساد

عرب‌بیگی، نایب رئیس شورای شهر کاشان از دستگیری چهار کارمند شهرداری کاشان به دلیل تخلف و فساد اداری خبر داد و گفت: هم اکنون یکی از آن‌ها همچنان در بازداشت قرار دارد و این موضوع مورد سوال از شهردار کاشان قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۴۹۶۳۷
۱۷:۴۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

بازداشت ۴ کارمند شهرداری کاشان به دلیل فساد

دیدارنیوز: علیرضا عرب‌بیگی ضمن اشاره به سوال از شهردار کاشان اظهار داشت: بر اساس ماده ۸۳ قانون وظایف شورا‌های اسلامی کشور چنانچه یک یا چند عضو به عملکرد شهردار اعتراض داشتند موارد به شهردار توسط رئیس شورای شهر تذکر داده می‌شود.

وی با بیان اینکه چندین بار موارد مد نظر به شهردار کاشان تذکر داده شده است، افزود: اولین سوال دلیل عدم تکمیل و بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی بلوار کارگر و منطقه زیدی کاشان چه بوده است و دومین مورد عدم انتقال سازمان خدمات موتوری از بلوار کارگر به پشت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان چه بوده است؟

نائب رئیس شورای شهر کاشان ابراز داشت: سومین مورد علت عدم آزادسازی مناطق پنج گانه و نواحی ۱۶ گانه و آزادسازی منزل مقابل حسینیه سَرپلُه خیابان محتشم چیست و مورد بعدی علت وابستگی روزافزون نواحی مناطق پنج گانه به ستاد و عدم تعویض اختیارات علی‌رغم تذکرات شفاهی و کتبی چه بوده است؟

وی گفت: مورد بعدی علت عدم اعلام برنامه‌زمان‌بندی پروژه‌های شهرداری که بر اساس بودجه ۱۴۰۱ به تصویب رسیده، چه بوده است و مورد بعدی علت عدم تکمیل بلور فرش از لحاظ علائم ترافیکی و ... چه بوده است و مورد دیگر علت عدم اجرایی شدن درمانگاه سلطان میراحمدی با توجه به تردد گردشگران در آن منطقه چه بوده است؟

عرب‌بیگی تصریح کرد: مورد بعدی علت عدم ارسال صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یک بار ارسال شود چیست؟ و مورد بعدی چرا ریز فهرست دعاوی شهرداری علیه اشخاص حقوقی و حقیقی و اشخاص حقیقی و حقوقی علیه شهرداری جهت بررسی به شورای شهر بررسی نشده است.

وی تاکید کرد: مورد بعدی انگیزه انتشار نامه شورای شهر به وزیر کشور در فضای مجازی چه بوده است و اگر شما اقدام نکردید چه فرد یا افرادی دست به این اقدام زدند و آیا با فرد خاطی برابر قانون برخورد صورت گرفته است؟

نائب رئیس شورای شهر کاشان افزود: با توجه به اخبار رسیده مبنی بر ورود افراد قضای به مناطق شهرداری کاشان و بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری کاشان چرا با فساد اداری مبارزه لازم صورت نگرفته است.

عرب‌بیگی در تشریح این موضوع تصریح کرد: در هفته گذشته چهار پرسنل شهرداری منطقه چهار بازداشت شده که هم اکنون یکی از آن‌ها همچنان در بازداشت قرار دارد و این موضوع مورد سوال از شهردار کاشان قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی