تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

از «بورس» چه خبر؟

پس از ریزش شدید بورس تهران در روزهای اخیر، ظاهرا بازار سرمایه کمی به آرامش رسیده و شاخص کل بورس امروز دوشنبه، با ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد افزایش نسبت به روز گذشته، وارد کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شد.

کد خبر: ۱۴۹۶۲۰
۱۳:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

از «بورس» چه خبر؟

دیدارنیوز: ادامه روند صعودی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس دوباره بتواند وارد کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شود.

شاخص کل بورس امروز با ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد افزایش نسبت به روز گذشته، وارد کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شد و رقم دو میلیون و ۳۰۱ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشدی ۳۸۳۷ واحدی در رقم ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد ایستاد. در این بازار ۸۳۱ هزار معامله به ارزش ۱۷۸ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۲۰۹ واحد افزایش تا رقم ۲۸ هزار و ۶۹۰ واحد صعود کرد. در این بازار ۴۶۳ هزار معامله به ارزش ۱۹۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی تندگویان، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی