تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
آتش سوزی یک مرکز LPG در اشتهارد

۲ نفر در استان البرز کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از وقوع حادثه آتش سوزی در یک مرکز ال پی جی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و یک نفر به شدت مجروح شده است.

کد خبر: ۱۴۹۵۶۲
۱۷:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

۲ نفر در استان البرز کشته شدند

 

دیدارنیوز ـ سرویس استان البرز: سرهنگ علی عزیزی روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت با اعلام این خبر بیان کرد: بعد از ظهر روز گذشته خبری مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در یک مغازه ال پی جی در شهرک صنعتی اشتهارد به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که در یک مغازه ال پی جی به دلیل نامشخصی ایجاد حریق شده که متاسفانه در این حادثه دو نفر از کارکنان این واحد به علت آتش سوزی و خفگی جان باخته و یک نفر به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه با تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفاء گردید، تصریح کرد: علت تامه حادثه توسط پلیس و آتش نشانی در دست بررسی است.

سرهنگ عزیزی در پایان خاطر نشان کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی