تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
فرمانده شهرستان گرمی استان اردبیل خبر داد:

گرمی جشنواره گل و گلاب

فرماندار شهرستان گرمی گفت: جشنواره گل و گلاب ۲۹ اردیبهشت در روستای صمدلوی این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۴۹۵۶۰
۱۷:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

گرمی جشنواره گل و گلاب

 

دیدارنیوز ـ سرویس استان اردبیل: حسین مولایی از برگزاری جشنواره گل و گلاب در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در روستای صمدلوی بخش موران خبر داد و گفت: این جشنواره در سال گذشته برگزار و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان گرمی کوهستانی می‌باشد، افزود: گیاهان دارویی این شهرستان از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار بوده و ظرفیت‌های خوبی برای توسعه این بخش در این شهرستان وجود دارد.

مولایی ادامه داد: در سال گذشته زعفران و سیاه دانه و گلرنگ در منطقه برزند و موران کاشته شد، اما امسال بدلیل خشکسالی و نبود خرید تضمینی، مردم علاقه‌ای برای کاشت نشان ندادند.

فرماندار گرمی استقرار کارخانجات شیرآلات قهرمان را در منطقه باعث مهاجرت معکوس اهالی دانست و ضمن خواستار حمایت از این شرکت اظهار کرد: واحد ریختگری این کارخانه با تزریق چند دستگاه جدید در روز‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حسین مولایی بیان کرد: ۴۵۴ مورد مقاوم سازی مسکن در سال ۱۴۰۱ در شهرستان گرمی انجام شد که نسبت به جمعیت رتبه یک استان را کسب کردیم.

فرماندار شهرستان مرزی گرمی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: برای تشویق همشهریانی که فرم ج سبز دارند و همچپنین برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی این شهرستان در سایت اول واقع در شهرک ولیعصر گرمی تک واحدی و در سایت دوم واقع در پشت ایران خودرو بصورت ۴ واحدی مسکن احداث خواهد شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان گرمی با اشاره به تکمیل روشنایی رینگ دور دریاچه گیلارلو گفت: شن ریزی و آسفالت رینگ به طول ۴ کیلومتر و همچنین احیای فضای سبز دور دریاچه و ایجاد سایر امکانات رفاهی و تفریحی انجام شد.

این مقام مسئول در شهرستان گرمی با بیان اینکه ۱۲ روستای بخش‌های موران و مرکزی از محل اعتبارات ملی آسفالت شد، افزود: شن ریزی جاده گردشگری روستای اوماسلان به داش دیبی به طول ۹ کیلومتر انجام و اجرای آسفالت ۵/۳ کیلومتر از آن در حال معرفی پیمانکار می‌باشد.

مولایی اضافه کرد: ۷ کیلومتر جاده گرمی به موران زیرسازی و شن ریزی شد و همچنین ۸ کیلومتر جاده گرمی به اردبیل در حال دوبانده شدن می‌باشد.

وی از آبرسانی به ۶۴ روستا توسط قرارگاه امام حسن المجتبی در قالب ۳ فاز خبر داد و اشاره کرد: در فاز نخست ۲۱ روستا آبرسانی شد و همچنین ۱۲ روستا در بخش مرکزی در حال آبرسانی است.

مولایی عنوان کرد: با تقویت آب‌های محلی از چشمه شاه بلاغی روستای فلک برای تأمین آب شرب دو محله بالادستی شهر گرمی استفاده شد و همچنین با احیای رودخانه روستای تنگ بیش از ۵۰ درصد آب شرب شهر گرمی تأمین خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی