تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
جشنواره گل پرسپولیس و سپاهان، برد بی‌اثر استقلال و سقوط نفت MIS

هفته ۲۹ لیگ برتر؛ جنگ قهرمانی در روز آخر! +جدول

پرسپولیس و سپاهان با نمایشی فوق‌العاده حریفان خود را قلع و قمع کردند تا قهرمان در هفته پایانی لیگ برتر مشخص شود. استقلال هم رسما از کورس خارج شد و نفت مسجدسلیمان به لیگ آزادگان رفت.

کد خبر: ۱۴۹۴۵۳
۱۷:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ به‌دنبال جام و بقا!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: نبرد حساس و جذاب پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی به روز آخر کشیده شد؛ این دو تیم مدعی امروز هرکاری خواستند در زمین انجام دادند و جنگ قهرمانی را به هفته آخر کشاندند.

تیم یحیی گل‌گهر را به توپ بست و با هت‌تریک دیدنی ترابی به سیرجانی‌ها رحم نکرد و ۴ بر صفر پیروز شد. پرسپولیس پس از گل‌های زیبای ترابی و صادقی، نفس راحتی کشید تا جایی که بیرانوند با کار‌های فانتزی خود در دو صحنه خطرناک (!) ظاهر شد و نزدیک بود به گل‌گهر گل تقدیم کند که هر جوری بود خودش و دفاع اجازه گلزنی به حریف ندادند.

سپاهان هم در اصفهان توفان به پا کرد و پس از ده نفره شدن پیکان، جشنواره گل به راه انداخت و ۵ گل زد. ثابت‌ایمانی هم یک پنالتی برای پیکان هدر داد تا شکست این تیم حسابی سنگین شود.

پرسپولیس با ۶۳ و سپاهان با ۶۲ امتیاز فاصله نزدیکی برای قهرمانی دارند.

در حالی که در تهران و اصفهان شب پرگلی سپری شد، بالاخره موتور مس و استقلال در رفسنجان روشن شد و مس ابتدا روی اشتباه و تعلل حسین حسینی و عارف غلامی به گل اول رسید، اما تیم ساپینتو خیلی زود جبران کرد و مرادمند به همراه محبی سه امتیاز را برای استقلال رقم زدند؛ بردی که تاثیری در جدول نداشت و سومی استقلال را به دلیل اختلافش با دو مدعی دیگر قطعی کرد و دیدار پایانی آبی‌ها تشریفاتی شد.

در جنگ برای بقا، صنعت نفت آبادان و مس کرمان هر دو برابر رقبای خود مساوی کردند تا کار آن‌ها به روز پایانی کشیده شود.

نفت مسجدسلیمان، تیم بحران‌زده این فصل مطابق انتظار به عنوان اولین تیم به لیگ دسته اول (لیگ آزادگان) سقوط کرد.

هفته ۲۹ لیگ برتر؛ جنگ قهرمانی در روز آخر!

 

نتایج کامل هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس تهران ۴ - گل‌گهر سیرجان صفر

گل: مهدی ترابی دقایق ۲۳، ۳۳ و ۴۹ - سعید صادقی دقیقه ۴۵ (پرسپولیس)

سپاهان اصفهان ۵ - پیکان تهران صفر

گل: شهریار مغانلو دقایق ۴۲ و ۵۳ - رامین رضاییان دقیقه ۴۵+۷ - امید نورافکن دقایق ۵۱ و ۵۸ (سپاهان)

اخراج: تمیروف (پیکان) در دقیقه ۴۵+۲

مس رفسنجان یک - استقلال تهران ۲

گل: مهدی حسینی در دقیقه ۷۴ (مس)/ محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۶ - محبی در دقیقه ۸۱ (استقلال)

صنعت نفت آبادان یک - ذوب آهن اصفهان یک

گل‌: طالب ریکانی دقیقه ۳ (پنالتی - صنعت نفت)/ امیرحسین جدی دقیقه ۲۷ (ذوب‌آهن)

اخراج: طالب ریکانی (صنعت نفت) در دقیقه ۱۰

تراکتور تبریز یک - نساجی مازندران صفر

گل: محمد قنبری در دقیقه ۹۰ (تراکتور)

آلومینیوم اراک صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

اخراج: امین هاشمی فرد (نفت) در دقیقه ۲۰

هوادار تهران صفر - فولاد خوزستان صفر

ملوان انزلی صفر - مس کرمان صفر

 

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ بوی گل در تبریز

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ بوی گل در تبریز

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ ۴ تایی‌ها!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ ۴ تایی‌ها!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ ۴ تایی‌ها!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ ۴ تایی‌ها!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ غوغای سپاهان!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ غوغای سپاهان!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ غوغای سپاهان!

ترکیب پرسپولیس برابر گل‌گهر: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر برابر پرسپولیس: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری نژاد، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری.

پرسپولیس فرمان لیگ را در اختیار دارد و می‌تواند با دو برد متوالی کار قهرمانی‌اش را تمام کند، اما در صورتی که سپاهان متوقف شود، این قهرمانی می‌تواند زودتر رقم بخورد. گل‌گهر هم تیم سرسختی است و به راحتی مغلوب سرخپوشان نخواهد شد.

۳۰ هزار پرسپولیسی در آزادی

ایسنا نوشته هواداران پرسپولیس از این دیدار استقبال خوبی کرده‌اند و در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز بازی ظرفیت تعریف شده برای این دیدار را پر کردند. در حال حاضر حدود ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

ترکیب سپاهان مقابل پیکان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب پیکان مقابل سپاهان: رشید مظاهری، محمد علی کاظمی، امیر شبانی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی زارع، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمد مهدی لطفی، مهدی لیموچی، شرزود تمیروف.

سپاهان پس از توقف شوک‌آور در نقش جهان برابر ملوان، هدیه بزرگی به سرخ‌های پایتخت داد و حالا باید در انتظار لغزش تیم یحیی باشد. طلایی‌پوشان در اصفهان میزبان پیکانی هستند که چند روز پیش به سختی از پرسپولیس شکست خورد و یک پنالتی آنها را تسلیم کرد.

هفته ۲۹ لیگ برتر؛ جنگ قهرمانی در روز آخر!

 

ترکیب استقلال در جدال با مس رفسنجان: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، مهدی قایدی، رضا میرزایی و ارسلان مطهری.

ترکیب مس در تقابل با استقلال: حامد لک، ایمان سلیمی، فراز امامعلی مهرداد رضایی، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، گادوین منشا.

استقلال دو امتیاز مهم برابر نفت آبادان از دست داد و حالا باید در انتظار نتایج عجیب در بازی‌های پرسپولیس و سپاهان باشد تا شانس رسیدن به صدر جدول را حفظ کند. شاگردان ساپینتو امروز کار سختی در رفسنجان خواهند داشت.

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ پرسپولیس و سپاهان در اوج، استقلال عقب ماند

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ اولین گل برای نفت!

هواداران متعصب استقلال در رفسنجان

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ به‌دنبال جام و بقا!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ به‌دنبال جام و بقا!

زنده از هفته ۲۹ لیگ برتر؛ به‌دنبال جام و بقا!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی