تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

آب‌وهوای کردستان؛ بارش ۷۹ میلی‌متری در سنندج

رحیم صدیقی، مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سنندج ایستگاه بلوار شبلی به ۷۹ میلی‌متر و ایستگاه فرودگاه این شهر به ۵۵ میلی‌متر رسید.

کد خبر: ۱۴۹۴۱۱
۲۰:۴۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

آب‌وهوای کردستان؛ بارش ۷۹ میلی‌متری در سنندج

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی کردستان به میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان پرداخت.

رحیم صدیقی به آخرین وضعیت جوی آب وهوایی کردستان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار داشت: سامانه بارشی از استان خارج شده و تا اواخر امشب گاهی بارش پراکنده در برخی نقاط استان در انتظار است.

وی به بارش‌های سنگین بهاری و خسارت سنگین به باغداران اشاره کرد و گفت: میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سنندج ایستگاه بلوار شبلی به ۷۹ میلی‌متر و ایستگاه فرودگاه این شهر به ۵۵ میلی‌متر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از بارش ۴۹ میلی‌متری در دهگلان خبر داد و افزود: در طول شبانه‌روز گذشته در بیجار ۴۵ میلی‌متر، دیواندره ۳۵ میلی‌متر، سروآباد ۳۱ میلی‌متر، کامیاران ۲۵ میلی‌متر، قروه ۱۶ میلی‌متر، مریوان ۱۲ میلی‌متر، سقز ۹ میلی‌متر و بانه ۲ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

وی میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای کردستان در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۶.۹ و ۱۹.۴۷ درجه ذکر کرد و بیان داشت: در همین بازه زمانی بهارستان با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین و سلین با دمای ۲۵.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

صدیقی تصریح کرد: هوای استان کردستان طی روز‌های فردا و جمعه پایدار و در این مدت در برخی ساعت وزش باد خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: برای روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده همراه با افزایش ناپایداری جو در ساعت بعد از ظهر شرایط افزایش و رشد ابر مساعد بوده و در سطح استان رگبار و رعد و برق و وزش باد گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان اذعان داشت: از لحاظ دما نیز تا روز جمعه میانگین حدود ۴ تا ۵ درجه افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی