تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مرحله دوم فروش یکپارچه؛ ایران‌خودرو هیچ محصولی عرضه نمی‌کند

ایران خودرو اعلام کرده است که امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته، اما تلاش خود را می‌کند که با افزایش ظرفیت عرضه خود را به مراحل بعدی برساند.

کد خبر: ۱۴۹۴۱۰
۲۰:۳۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

مرحله دوم فروش یکپارچه؛ ایران‌خودرو هیچ محصولی عرضه نمی‌کند

دیدارنیوز: در حالی که ایران‌خودرو پیش از این تاکید کرده بود که در مرحله دوم فروش خودروها، هایما را حتما در کنار محصولاتی که امکان عرضه داشته باشند، عرضه خواهد کرد، حال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که عرضه محصولی در مرحله دوم در راستای ایفای تعهدات قبلی، نخواهد داشت و حتی هایما را هم عرضه نمی‌کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو‌ها در سامانه تخصیص یکپارچه خبر داد و تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودرو‌های داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه متعهد شد که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، این شرکت نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

ایران‌خودرو حتی هایما را هم عرضه نمی‌کند

این گروه خودروسازی در اطلاعیه"‌ای اعلام کرده است که امکان حضور در مرحله دوم را نداشته، اما تلاش خود را می‌کند که با افزایش ظرفیت عرضه خود را به مراحل بعدی برساند.

در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است: " ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان می‌دهد با برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

همچنین با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه بصورت اولویت‌بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می‌ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد."

براین اساس ایران‌خودرو "تاکید و تایید" خود را هم نقض کرده و محصول هایما را هم عرضه نخواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی