تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پاکستان در آتش خشم حامیان «عمران خان»

پس از بازداشت عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان، ناآرامی‌ها و اعتراض حامیان او در چند شهر این کشور شعله‌ور شده و دستکم یک نفر در جریان درگیری بین معترضان و ماموران پلیس کشته شده است.

کد خبر: ۱۴۹۳۶۰
۱۰:۳۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

پاکستان در آتش خشم حامیان «عمران خان»

دیدارنیوز: عمران خان، نخست‌وزیر پیشین پاکستان که روز سه‌شنبه در اسلام‌آباد بازداشت شد قرار است روز چهارشنبه در دادگاهی ویژه حضور پیدا کند.

انتشار خبر دستگیری روز گذشته عمران خان موجی از اعتراض‌های خشونت‌بار را در سراسر پاکستان به دنبال داشت. دستکم یک نفر در جریان درگیری بین معترضان به دستگیری عمران خان و ماموران پلیس کشته شد. بنا به گزارش‌ها ۱۲ نفر هم در این ناآرامی‌ها مجروح شدند.

بازداشت عمران خانه پس از آن صورت گرفت که ارتش پاکستان ادعای او مبنی بر نقش‌آفرینی یک افسر ارشد ارتش در طرح ترور وی را رد کرد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که عمران خان که بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ قدرت را در پاکستان در دست داشت محبوب‌ترین شخصیت سیاسی این کشور است.

عمران خان، ۷۰ ساله پس از آنکه از قدرت کنار گذاشته شد شاهد تشکیل چند پرونده قضایی علیه خود بود. بازداشت روز سه‌شنبه او در ارتباط با یک پرونده فساد مالی صورت گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی