تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
به مردم هم تریبون دهید تا به شما بگویند چقدر از شما بیزار هستند

جعفرزاده ایمن‌آبادی: دولت «رئیسی» مردم را به خاک سیاه نشاند/ به جای عذرخواهی می‌گویند گدابازی‌!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پیشین مجلس به انتقاد شدید از دولت سیزدهم و مجلس انقلابی در جریان رسوایی شاسی بلند پرداخت و گفت: از مجلس انقلابی و دولت به اصطلاح مردمی انتظار می‌رفت با مردم همراهی کنند، اما مجلس ثابت کرد انقلابی نیست و دولت هم اثبات کرد مردمی نیست. شنیده می‌شود که علاوه بر مجلسی‌ها، دولتی‌ها هم شاسی‌بلند دریافت کرده‌اند. حالا به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند می‌گویند این گدابازی‌ها چیست! دولت گفت ما مردمی هستیم، اما با دو لایجه مردم را به خاک سیاه نشاند و باید منتظر بدتر شدن شرایط هم باید باشیم. چگونه یک امام جمعه می‌گوید از شما بیزارم؟ خب سایتی ایجاد کنید تا مردم هم نظرشان را نسبت به شما بگویند، شما بلندگو دارید و مدام پشت بلندگو می‌روید و نظرتان را اعلام می‌کنید، به مردم هم تریبون دهید تا به شما بگویند که چقدر از شما بیزار هستند.

کد خبر: ۱۴۹۳۴۹
۰۹:۱۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

جعفرزاده ایمن‌آبادی: به جای عذرخواهی، می‌گویند گدابازی‌!

دیدارنیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به دریافت خودرو‌های شاسی بلند توسط نمایندگان مجلس می‌گوید: به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند می‌گویند این گدابازی‌ها چیست! ببخشید ما نمی‌دانستیم شما‌ها خان‌سالار تشریف دارید!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پیشین مجلس با اشاره به موضوع دریافت خودرو‌های شاسی بلند از سوی برخی از نمایندگان به رویداد۲۴ گفت: وقتی مردم به شدت در تنگنا هستند و معلوم نیست شرایط شعب ابی‌طالب تا کی ادامه داشته باشد، درصورتی می‌توان گفت مردم برای مقاومت حرفی نداشته باشند که همه در شرایط یکسان باشند نه فقط مردم! اخباری که از فساد و رانت و آقازادگی منتشر می‌شود، در روحیه مردمی که در سختی هستند و با ماهی ۶ الی ۷ میلیون تومان سر می‌کنند، تاثیرات بدی می‌گذارد.

به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند می‌گویند این گدابازی‌ها چیست!

جعفرزاده گفت: از مجلس انقلابی و دولت به اصطلاح مردمی انتظار می‌رفت با مردم همراهی کنند، اما مجلس ثابت کرد انقلابی نیست و دولت هم اثبات کرد مردمی نیست. لوایح سنواتی بودجه هم این را نشان داد که کاملا ضد مردمی هستند. موضوعی که بسیار تاسف‌بار است، اخباری است که مکرر از رانت و فساد‌ها شنیده می‌شود. شنیده می‌شود که علاوه بر مجلسی‌ها، دولتی‌ها هم شاسی‌بلند دریافت کرده‌اند. حالا به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند می‌گویند این گدابازی‌ها چیست!

مطلب مرتبط:

«گدا بازی» ۲ میلیاردی!

حمله نماینده مجلس به صداوسیما؛ به جای بازجویی تکلیف ۱۰۰۰ خودرو را مشخص کنید!

آتش‌بس دولت و مجلس بر سر شاسی بلند‌ها!

چرا سود ۱ میلیاردی نمایندگان «گدابازی» است؟/ از اعطای زمین تا پرونده املاک شهرداری قالیباف

توپ مجلس در زمین دولت سیزدهم؛ موضوع «شاسی‌بلند» برای مردم شبهاتی ایجاد کرده!

نمی‌دانستیم شما‌ها خان‌سالار تشریف دارید!

او خطاب به نمایندگان کنونی مجلس گفت: ببخشید ما نمی‌دانستیم شما‌ها خان‌سالار تشریف دارید! آن زمان که می‌آمدید گفتید که از نردبان مستضعفین بالا آمده‌اید. این‌ها انتظار دارند مردم زیر پایشان قربانی شوند و با ماشین‌هایشان چشم نخورند!

شما که می‌دانستید دولت هم خودرو گرفته، چرا نظارت نکردید و حرفی نزدید؟

نماینده پیشین مجلس می‌گوید: نمایندگان توهین‌آمیز با مردم صحبت می‌کنند و نه‌تن‌ها عذرخواهی نمی‌کنند، بلکه ماشین‌ها را پس هم نمی‌دهند و به جای پاسخگویی افشاگری می‌کنند که مثلا دولت هم خودرو گرفته است. خب دولت گرفته، شما که می‌دانستید چرا نظارت نکردید و حرفی نزدید؟ تا دولت ماجرا را روشن کرد، شما یادتان آمد که افشاگری کنید؟

کلمه انقلابی را بردارید و بعد به نفع خودتان قانون مصوب کنید و حقوقتان را افزایش دهید

او گفت: قرار بود سال مهار تورم باشد، حتی نگذاشتند تعطیلات نوروز تمام شود و انفجار تورمی رخ داد و اکنون هم یک ابرتورم در انتظارمان است که فقط هم برای مردم است، زیرا این نمایندگان فقط به فکر خودشان هستند و حقوق خودشان را افزایش می‌دهند. قرار بود شفاف‌سازی کنند، اما حتی فیش حقوقی و دریافتی هیچ یک از مدیران و وزرا منتشر نشد. حتی شنیدم آقای توکلی می‌گفتند در یک جلسه خصوصی وقتی به آقای رئیسی درباره این موضوع گفته است، رئیسی گفته چه فایده‌ای دارد؟ خب فایده آن، همان همراهی با مردم است که مردم بدانند که مدیران هم با آن‌ها همراه و هم‌درد هستند. این نمایندگان انقلابی از روزی که وارد مجلس شدند، فقط برای خودشان حقوق و پاداش و خودرو و سایر خدمات دیگر مصوب می‌کنند. خب دست‌کم کلمه انقلابی را بردارید و بعد از این کار‌ها انجام دهید و به نفع خودتان قانون مصوب کنید و حقوقتان را افزایش دهید.

چه می‌شد جوانمردانه به مردم اعلام کنند که ماشین‌ها را پس می‌دهیم و عذرخواهی می‌کنیم

جعفرزاده با بیان اینکه عمل و رفتار نمایندگان کاملا در تناقض است، گفت: دولت گفت ما مردمی هستیم، اما با دو لایجه مردم را به خاک سیاه نشاند و باید منتظر بدتر شدن شرایط هم باید باشیم. چه می‌شد جوانمردانه به مردم اعلام کنند که ماشین‌ها را پس می‌دهیم و عذرخواهی می‌کنیم. مردم گرفتار هستند، من شخصا اکنون که در حال مصاحبه با شما هستم، در حیاط بیمارستان حضور دارم و با این همه آشنا و ارتباطاتی که در جا‌های مختلف دارم، تاکنون نتوانسته‌ام داروی بیمارم را تهیه کنم. این چه شرایطی است که برای مردم ایجاد کرده اید؟ مردم گرفتار هستند.

به مردم هم تریبون دهید تا به شما بگویند چقدر از شما بیزار هستند

نماینده سابق مجلس می‌گوید: استنباط من این است که این نمایندگان فعلی چون می‌دانند در انتخابات پیش رو رای نمی‌آورند، چنین اقداماتی انجام می‌دهند. متاسفانه از همه تریبون‌ها به مردم توهین می‌کنند. یک روز به مردم می‌گویند گدا روز دیگر می‌گویند از شما بیزاریم! وقتی رهبری می‌گوید کسانی که حجاب کاملی هم ندارند دختران ما هستند، چگونه یک امام جمعه می‌گوید از شما بیزارم؟ وقتی می‌گویید ولایت‌مدار هستید، حداقل مسلک رهبری را رعایت کنید. خب سایتی ایجاد کنید تا مردم هم نظرشان را نسبت به شما بگویند، شما بلندگو دارید و مدام پشت بلندگو می‌روید و نظرتان را اعلام می‌کنید، به مردم هم تریبون دهید تا به شما بگویند که چقدر از شما بیزار هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی