تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین وضعیت بورس تهران؛ ریزش ادامه دارد

یک روز پس از سقوط تاریخی بورس تهران، شاخص کل بورس در معاملات امروز سه‌شنبه با کاهش ۸۵۸۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رسید.

کد خبر: ۱۴۹۳۱۳
۱۳:۴۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

آخرین وضعیت بورس تهران؛

دیدارنیوز: بورس تهران در حالی که امروز در ابتدای معاملات با کاهش شدیدی روبه‌رو شده بود، اما با گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات سروکله خریداران پیدا شد و با رنج‌های مثبت مخصوصا در صنعت پالایشی و بزرگان بازار حال و هوای بورس تهران بهبود یافت.

شاخص کل بورس اوراق بهادار درحالی که در ابتدای معاملات حتی تا بیش از ۵۰ هزار واحد کاهش یافته بود، اما در نهایت بخش عظیمی از کاهش خود را جبران کرد و با کاهش ۸۵۸۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رسید.

مطلب مرتبط:

بزرگترین سقوط در تاریخ ۵۶ ساله بورس تهران

شوک در بورس؛ سقوط ۸۸ هزار واحدی در ۲۰ دقیقه!

نماد‌های فولاد و وبملت بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص و نماد‌های میدکو و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.

اما در بخش دیگر بازار، سهام کوچک امروز حال خوبی نداشتند و در نهایت شاخص کل با کاهش ۲.۶۲ درصدی همراه شد و کانال ۸۰۰ هزار واحدی را از دست داد.

ارزش معاملات خرد بازار سهام در حالی که روز گذشته با کاهش چشمگیری روبه‌رو شده بود؛ امروز دوباره به سطوح قبلی خود بازگشت و در نهایت امروز ارزش معاملات ۲۲۶۰۰ میلیارد تومانی در بورس تهران به ثبت رسید.

از این ۲۲۶۰۰ میلیارد تومان، ۱۳۹۰۰ میلیارد متعلق به بازار بورس، ۶۱۰۰ میلیارد متعلق به فرابورس و ۲۶۰۰ میلیارد متعلق به صندوق‌های سهامی بوده است.

خروج پول حقیقی از بازار سهام با جمع شدن صف‌های فروش از طرف حقوقی‌ها شدت گرفت و در نهایت حقیقی‌ها ۱۳۰۰ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند.

همچنین سرانه خرید اشخاص حقیقی در پایان معاملات به ۳۱.۶ میلیون تومان و سرانه فروش آن‌ها نیز به ۲۸.۹ میلیون تومان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی