تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

واکنش بلینکن به اعدام «حبیب اسیود»؛ آمریکا این اقدام ناعادلانه را محکوم می‌کند

پس از انتقاد کشورهای اروپا از جمهوری اسلامی به دلیل اعدام «حبیب اسیود»، آنتونی بلیکن وزیر خارجه آمریکا هم این اقدام ایران را محکوم کرد و گفت: ما برای مقابله با نقض حقوق بشر از سوی ایران در کنار سوئد و دیگر شرکایمان ایستاده‌ایم.

کد خبر: ۱۴۹۲۸۶
۰۸:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

واکنش بلینکن به اعدام «حبیب اسیود»؛ آمریکا این اقدام را محکوم می‌کند

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم اعدام «حبیب اسیود» واکنش نشان داد.

ایسنا نوشت: «آنتونی بلینکن، با مطرح کردن اظهاراتی درباره اجرای حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، در صفحه توییترش نوشت: آمریکا اعدام ناعادلانه حبیب چعب، شهروند دوتابعیتی سوئدی-ایرانی را محکوم می‌کند.

بلینکن در ادامه با تکرار ادعای نقض حقوق بشر در ایران گفت: ما برای مقابله با نقض حقوق بشر از سوی ایران در کنار سوئد و دیگر شرکایمان ایستاده‌ایم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی