تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادعای واشینگتن پست درباره ایران؛ ارسال تسلیحات به سوریه برای حمله به پایگاه آمریکایی

نشریه آمریکایی «واشینگتن پست» در گزارشی نوشت که منابع اطلاعاتی مدعی شدند، ایران در پوشش ارسال کمک به سوریه در پی زلزله ویرانگر فوریه گذشته در این کشور، تسلیحاتی را وارد سوریه کرده و از این تسلیحات برای حمله به پایگاه آمریکایی استفاده کرده است.

کد خبر: ۱۴۹۲۷۶
۱۹:۵۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

روزنامه آمریکایی: ایران برای سوریه تسلیحات فرستاده است

دیدارنیوز: مطالب افشاشده از سوی «واشینگتن پست»، پرسش‌های مبرمی را درباره توانایی ایالات متحده و متحدانش در رهگیری تسلیحات ارسالی ایران ایجاد کرد.

بر اساس گزارش «واشینگتن پست»، این منابع خاطرنشان کردند که ایران از تسلیحات ارسالی به سوریه، برای حمله به پایگاه آمریکایی استفاده کرده است.

این روزنامه افزود که ایران، ارسال تسلیحات به سوریه در پوشش کمک‌ها را تکذیب کرده و این گزارش را نادرست می‌داند.

مطالب درزیافته که بر روی پلتفرم پیام‌رسان «دیسکورد» منتشر شد و به دست این روزنامه افتاد، پرسش‌های مبرمی را در مورد توانایی ایالات متحده و متحدانش در رهگیری تسلیحات ارسالی ایران ایجاد کرد.

به نقل از العربیه، این سند فوق محرمانه که قبلا فاش نشده بود، گزارش‌های قبلی درباره تلاش‌های ادعایی ایران برای مخفی‌کردن تجهیزات نظامی دفاعی در پوشش محموله‌های کمک به سوریه پس از فاجعه زلزله مرگبار اخیر را تقویت می‌کند.

یک مقام دفاعی آمریکا که نخواست نامش فاش شود، با خوداری از اظهارنظر درباره درستی این سند گفت که اقدامات ذکرشده در این سند با تلاش‌های قبلی سپاه پاسداران برای استفاده از کمک‌های بشردوستانه به مقصد عراق و سوریه به‌عنوان پوششی برای ارسال تسلیحات برای گروه‌های وابسته به سپاه، همخوانی دارد.

۹۰۰ سرباز آمریکایی

به گفته مقامات آمریکایی، تهدیدات ناشی از گروه‌های نیابتی ایران در سوریه همچنان ادامه دارد، آنهم در حالی که نزدیک به ۹۰۰ نیروی آمریکایی با نیرو‌های محلی برای ممانعت از ظهور دوباره گروه «داعش»، همکاری دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی