تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دیدار مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان و خیر ارشد با مددجویان آسیب‌دیده خوی

اشکان تقی پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور همراه با خیر ارشد این موسسه با مددجویان آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

کد خبر: ۱۴۹۲۲۳
۱۹:۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

موسسه

دیدارنیوز: مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به همراه خیر ارشد موسسه در ادامه کمک رسانی در فاز کوتاه مدت و آغاز فاز بلندمدت از مددجویان آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

اشکان تقی پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، روز ۱۷ اردیبشت‌ماه ۱۴۰۲ در سفر به شهرستان آسیب دیده از زلزله‌ی خوی گفت: موسسه خیریه نیک گامان از ابتدای زلزله خوی با مجوز جمعیت هلال احمر و هماهنگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور وظیفه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی آسیب دیده از زلزله را تقبل کرد.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی  سازمان بهزیستی کشور افزود: در همین راستا موسسه خیریه نیک  گامان در فاز کوتاه مدت و حوزه‌ی کمک معیشتی با حضور میدانی در منطقه تعداد ۱۳۰۰ بن کارت تهیه اقلام ضروری و مواد غذایی و بخشی از هزینه‌های فوری درمانی و توانبخشی مددجویان را جمعا به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به شکل کاملا مردم نهاد و با نظارت سازمان بهزیستی و تایید و نیازسنجیٍ مددکاران موسسه خیریه نیک گامان و مددکاران بهزیستی به مددجویان ارائه کرد.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹ و عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری اضافه کرد: در سفر اخیر به همراه خیر ارشد و همچنین مدیر واحد ایده و پردازش موسسه به شهرستان خوی  تعداد ۳۰ بن کارت ۱۵ میلیون ریالی برای ارائه به مددجویان آماده شد و همچنین با مشورت مددکاران و مدیران اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی و معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور مقرر شد نیاز‌های زیربنایی فاز بلند مدت در منطقه جهت اولویت بندی و اجرا به موسسه معرفی گردد.

عضو هیئت موسس و هیئت امنای کانون حمایت از مراکز شبه خانواده کشور افزود: بازدید از مراکز شبه خانواده آسیب دیده از زلزله و منازل تخریبی تعدادی از مددجویان  کرامتمند بهزیستی بر حسب اولویت‌ها در شاخص‌های نیازمندی در بحران و رفع نیاز‌های ایشان از دیگر ره‌آورد‌های این سفر یک روزه بود.

موسسه

موسسه

موسسه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی