تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برگزاری آیین بزرگداشت روز زمین پاك

آئين روز زمين پاك با ابتكار مجموعه مديريت عمليات غيرصنعتي و با هدف فرهنگ سازي در راستاي صيانت از محيط زيست برگزار شد

کد خبر: ۱۴۹۱۸۸
۱۰:۵۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

برگزاری آیین بزرگداشت روز زمین پاك

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز، در اين آيين كه روز چهارشنبه 6 ارديبهشت 1402 همزمان با روز جهانی زمین پاک به همت کارکنان مدیریت عملیات غیر صنعتی در بخش HSE با همکاری واحد حفاظت از محیط زیست ستاد مناطق نفت خیز جنوب، برگزار شد، جمعی از فعالان محیط زیست و پیمانکار مدیریت پسماند (بهروب) اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری پسماندها از سطح معابر و محوطه‌ی پارک شهروند شهر اهواز نمودند.
 
مهندس غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیر صنعتی در این خصوص بیان نمود: مشکلات محیط زیست در عصر حاضر یکی از چالش برانگیزترین مسائل انسان‌ها در جوامع علمی و بین المللی است. وي افزود: میزان قابل توجهی از اهمیت این موضوع در گرو دانش زیست محیطی جامعه و ارزشی است که مردم جهت صیانت از محیط زیست، برخود مفروض دانسته، و خود را نسبت به آن مسئول می دانند.
 
در حاشيه اين گردهمايي رضا مرادی سرپرست حفاظت از محیط زیست ستاد گفت: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و ما می‌بایست این میراث گرانبها را برای نسل‌های بعدی نیز محافظت و مراقبت نماییم.
 
در ادامه علیرضا کاظمی رئیس HSE مدیریت عملیات غیرصنعتی ضمن بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست ابراز امیدواری نمود اقدام نمادین امروز سرآغاز اقدامات و مشارکت موثر کارکنان در زمینه محافظت از محیط زیست و تعالی فرهنگی در این زمینه باشد. وي در ادامه توضیحاتی نیز در خصوص طرح تفکیک پسماند از مبدأ که هم اکنون در شهرک نفت در حال اجرا می باشد، برای حاضرین ارائه نموده و بیان كرد: انتظار می رود افراد حاضر علاوه بر مشارکت در این طرح، دیگران را نیز تشویق و ترغیب نموده تا در این امر مشارکت كرده باشد كه شاهد اجرای هرچه بهتر و موثرتر این طرح باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی