تیتر امروز

رئیس‌جمهور و هیات همراه به شهادت رسیدند/ علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه شد
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور و هیات همراه به شهادت رسیدند/ علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

هواشناسی ایران؛ در انتظار رگبار و افزایش دما باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۹۰۹۶
۰۹:۴۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ در انتظار رگبار و افزایش دما باشید

دیدارنیوز: صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز جمعه (۱۵ اردیبهشت) در شرق خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین در شرق و جنوب شرق نیز وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما و گاهی با خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه امروز جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج هستند، ادامه داد: برای فردا شنبه (۱۶ اردیبهشت) درنوار غربی و سواحل شمالی کشور، جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما مستقر می‌شود و در شمال شرق، وزش باد پدیده حاکم است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه (۱۷ اردیبهشت) نیز در نیمه‌شرقی کشور آسمان صاف همراه با افزایش نسبی دما است و در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: دوشنبه (۱۸ اردیبهشت) نیز با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات زاگرس مرکزی و در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: برای سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: با نفوذ جریانات خنک شمالی به غرب سواحل دریای خزر در اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز بارش همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۶ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۸ و روز یکشنبه (۱۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت) اهواز با دمای ۳۷ و ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین و امروز زنجان با دمای صفر و فردا شهر کرد با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی