تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هشدار وزش باد شدید در تهران؛ از فردا تا جمعه

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، طبق گزارش هواشناسی، وزش باد و گرد و خاک از فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۹۰۱۸
۱۹:۴۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

هشدار وزش باد شدید در تهران؛ از فردا تا جمعه

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلو‌های تبلیغاتی در استان هشدار داد.

حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان تهران گفت: طبق گزارش هواشناسی، وزش باد و گرد و خاک از فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی مهر در ادامه از آماده باش مدیریت بحران در استان تهران خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم نسبت به پوشش گلخانه‌ها و تجهیزات واقع در ارتفاع نظیر تراس‌ها و کابل‌های برق نیز تمهیدات لازم را بیاندیشند و از تردد غیرضروری در هنگام وزش باد شدید پرهیز کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی