تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
نماینده نهاوند در مجلس اعلام کرد

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهاوند- کرمانشاه

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال از محل اعتبارات ملی ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به محور نهاوند- کرمانشاه اختصاص می‌یابد.

کد خبر: ۱۴۸۷۸۳
۱۵:۵۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهاوند- کرمانشاه

 

دیدارنیوز: علیرضا شهبازی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعدد در وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های مربوطه برای پروژه محور نهاوند- کرمانشاه علاوه بر اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی ماده ۵۶، مبلغ ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در سال جدید برای این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود: به گفته پیمانکار پروژه با اتمام عملیات زیرسازی قطعه دوم این محور از کیلومتر ۳.۳ تا کیلومتر ۶.۸ محور فیروزان، به‌زودی عملیات آسفالت‌ریزی انجام می‌شود و زیربار ترافیکی خواهد رفت.

شهبازی با بیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در حال تخصیص است، تصریح کرد: قطعه سوم پروژه از کیلومتر ۶.۸ تا شهر فیروزان و قطعه چهارم از فیروزان تا بره‌فراخ در چندین نقطه در دست احداث است که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات و رفع معارضان مسیر، این دو قطعه نیز سریع‌تر به سرانجام برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: با وجود اینکه محور نهاوند-کرمانشاه در ابتدای کار کمتر از میزان مصوب برای دریافت اعتبارات ماده ۵۶ پیشرفت داشت، اما با پیگیری‌های مستمر خوشبختانه موفق به دریافت اعتبار ملی برای این محور شدیم.

وی در ادامه به محور نهاوند- آورزمان- ملایر اشاره کرد و گفت: طول این محور ۴۲ کیلومتر است که تاکنون حدود هشت کیلومتر از آن زیربار ترافیکی رفته و برای اتمام آن نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

شهبازی اضافه کرد: به گفته پیمانکار در حال حاضر مشکل پروژه وجود معارضان متعدد در طول مسیر تعریض و افزایش قیمت‌ها برای ادامه عملیات عمرانی است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق برای این پروژه منجر به افزایش اعتبار آن از ۳۰ میلیارد به ۶۰ میلیارد تومان با تخصیص صددرصدی برای امسال منجر شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس یادآور شد: این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که در جلسه‌ای که اخیرا با وزیر راه و شهرسازی داشتم، با توجه به افزایش هزینه‌های پروژه به واسطه افزایش قیمت‌ها مقرر شد با نظر مساعد وی اصلاحاتی در قرارداد پیمانکار پروژه و افزایش اعتبار آن صورت پذیرد.

شهبازی در ادامه به پیگیری تأمین اعتبار محور نهاوند- بروجرد از محل ماده ۵۶ خبر داد و گفت: با پیگیری، جلسات قبلی و مکاتبه با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور و با عنایت به موافقت اصولی سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبار محور نهاوند- بروجرد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: در همین راستا پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار محور نهاوند به بروجرد از محل ماده ۵۶ در دستور کار قرار دارد که با موافقت سازمان برنامه و بودجه امیدواریم هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی