تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
یک فعال اجتماعی مطرح کرد

زیر گرفتن یک روحانی؛ مردم از روحانیت عصبانی هستند

پس از زیر گرفتن یک روحانی توسط خودرو، فرهاد قنبری از فعالان اجتماعی درباره این اتفاق نوشت: دخالت روحانیت در تمام حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باعث شده که بخش بزرگی از جامعه به درست یا نادرست ریشه تمام مشکلات خانوادگی و اقتصادی خود را از چشم روحانیت ببیند و گاهی هم به مانند این شخص درصدد انتقام کور از اولین روحانی که به آن برخورد می‌کند، باشد.

کد خبر: ۱۴۸۷۳۶
۰۹:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

فعال اجتماعی: مردم از روحانیت عصبانی هستند

دیدارنیوز: انتشار ویدیوی زیر گرفتن یک روحانی توسط یک خودرو با واکنش‌هایی همراه بوده است.

فرهاد قنبری از فعالان اجتماعی درباره زیر گرفتن یکی از روحانیون نوشت:

«روزی که عده‌ای طلبه از دیوار سفارت عربستان بالا می‌رفتند، روزی که عده‌ای طلبه و روحانی پلاکارد به دست گرفته و ظریف و روحانی را به استخر فرح تهدید می‌کردند، روزی که عده‌ای طلبه در تلویزیون و رسانه با ادبیات از بالا با مردم سخن می‌گفتند، رقم خوردن اینگونه تصاویر کاملا قابل پیش بینی بود.

دخالت روحانیت در تمام حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باعث شده است که بخش بزرگی از جامعه به درست یا نادرست ریشه تمام مشکلات خانوادگی و اقتصادی خود را از چشم روحانیت ببیند و گاهی هم به مانند این شخص درصدد انتقام کور از اولین روحانی که به آن برخورد می‌کند، باشد.

روحانیونی که بدون تخصص چندان، وارد مجلس و وزارت خارجه و نهاد‌های اجرایی کشور شدند و یا طلبه‌هایی که دانسته و ندانسته پلاکاردکِش احمدی نژاد و فلان جریان و جناح سیاسی شدند آنچه نمی‌دانستند (یا خود را به ندانستن آن زدند) این بود که تقلیل نهاد روحانیت به یک جناح و جریان سیاسی، باعث خواهد شد که مردم تمام مصائب و مشکلات را به پای آن‌ها بنویسند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی