تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ورود دادسرای نظامی سیستان و بلوچستان به حوادث «فنوج»

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سیستان و بلوچستان از ورود دادسرای نظامی به حوادث و ناآرامی‌های شهرستان فنوج خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۶۷۳
۱۹:۵۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

ورود دادسرای نظامی سیستان و بلوچستان به حوادث «فنوج»

دیدارنیوز: دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان به حوادث شهرستان فنوج ورود کرد.

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سیستان و بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی سازمان قضایی آمده؛ در پی این حادثه و به محض اطلاع از این حادثه و وصول گزارش، در دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر پرونده تشکیل و معاون دادستان نظامی استان به محل اعزام و ضمن شروع به انجام تحقیقات میدانی شواهد و ادله استحصال که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

به گزارش دیدارنیوز، پس از کشته شدن یک موتورسوار در شهر فنوج سیستان و بلوچستان و ناآرامی‌ها در منطقه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه و بررسی احتمال تقصیر ماموران نیروی انتظامی در این حادثه خبر داده بود.

مطلب مرتبط:

ناآرامی و تیراندازی هوایی در فنوج سیستان و بلوچستان/ اعتراض مقابل مقر نیروی انتظامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی