تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
۲۴ ساعت رویایی برای سرخ‌ها، تیم مدعی مورایس بدموقع متوقف شد

شوک در اصفهان؛ بازهم ملوان و هدیه بزرگ به پرسپولیس!

تیم سپاهان با توقف خانگی برابر ملوان انزلی، سرنوشت قهرمانی این فصل را به پرسپولیس هدیه کرد تا شاگردان یحیی پس از برد در دربی ۱۰۰، ۲۴ ساعت رویایی را سپری کنند!

کد خبر: ۱۴۸۵۲۹
۲۰:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

شوک در اصفهان؛ بازهم ملوان و هدیه بزرگ به پرسپولیس!

دیدارنیوز: سپاهان در دیداری عجیب برابر ملوان انزلی متوقف شد و سرنوشت قهرمانی در سه هفته پایانی لیگ برتر به دست پرسپولیس و یحیی گل محمدی افتاد.

تیم سپاهان با تساوی خانگی مقابل ملوان بندر انزلی صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست داد.

سپاهان در ادامه مسابقات هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف ملوان بندر انزلی رفت که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم خاتمه یافت تا زردپوشان اصفهانی صدر جدول را در پایان این هفته از دست بدهند.

در این بازی مغانلو در دقیقه ۶۰ روی کرنر ارسالی رامین رضاییان موفق شد با ضربه تیم سپاهان را پیش بیندازد، اما سهیل فداکار در دقیقه ۸۷ کار بزرگ ملوانی‌ها را در این بازی تکمیل و گل تساوی را وارد دروازه پیام نیازمند کرد.

سپاهان با این تساوی ۵۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت تا پرسپولیس به لطف پیروزی در دربی با ۵۷ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند.

سیدمهدی سیدعلی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. این داور به امید نورافکن و شهریار مغانلو از سپاهان و پدرام قاضی‌پور و سجاد بازگیر از ملوان کارت زرد نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، ملوان در حالی سپاهان مدعی و پرستاره را متوقف کرد که در اولین دوره لیگ برتر با شکست استقلال، قهرمانی را به پرسپولیسِ علی پروین هدیه کرده بود و ظاهرا بازهم این اتفاق در حال رقم خوردن است!

سیدعلی داور دیدار سپاهان و ملوان در نیمه دوم حدود ۱۲ دقیقه وقت اضافه گرفت که با اعتراض ملوانی‌ها همراه بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی