تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
تفسیر بیانات رهبری در خصوص وحدت سه قوه به معنای عدم استیضاح وزرا اشتباه است

نماینده مجلس: خبرگزاری دولت مصاحبه‌ام را تحریف کرد!

رحمت اله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از خبرگزاری دولتی «ایرنا» و با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری دولت و تحریف مصاحبه او درخصوص استیضاح وزیر صمت گفت: در پاسخ به سوالی تاکید کردم بنده طرح استیضاح را امضا نکردم، اما این امر حق نمایندگان مردم بوده و وزرا باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو بوده و با ارائه توضیحات نمایندگان را قانع کند. اما متاسفانه خبرنگار از قول بنده نوشته است که با استیضاح مخالف هستم! این امر خلاف رفتار حرفه‌ای بوده و رسالت خبرنگاری و خبرنویسی صداقت و راستی است.

کد خبر: ۱۴۸۴۹۷
۱۳:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

نماینده مجلس: خبرگزاری دولت مصاحبه‌ام را تحریف کرد!

دیدارنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند، اما تفسیر بیانات رهبری در خصوص وحدت سه قوه به معنای عدم استیضاح وزرا اشتباه است.

رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.

نمایند مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال خبرنگار خبرگزاری دولت در خصوص استیضاح وزیر صمت، افزود: در پاسخ به این سوال تأکید کردم بنده طرح استیضاح را امضا نکردم، اما این امر حق نمایندگان مردم بوده و وزرا باید نسبت به عملکرد خود پاسخ گو بوده و با ارائه توضیحات نمایندگان را قانع کند. اما متاسفانه خبرنگار از قول بنده نوشته است که با استیضاح مخالف هستم! این امر خلاف رفتار حرفه‌ای بوده و رسالت خبرنگاری و خبرنویسی صداقت و راستی است. خبرنگار نباید سلیقه خودش را در مصاحبه‌ها اعمال کند؛ چرا که اینگونه رفتار‌ها به خدشه دار شدن روابط دولت و مجلس منجر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرا دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: بحث اصلی بنده ضرورت اقناع سازی نمایندگان مجلس و مردم توسط وزرای دولت بوده و از طرفی تفسیر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت سه قوه مبنی بر عدم استیضاح وزرای دولت اشتباه بوده و انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد. اما انتقادات و سوالات نیز باید صادقانه و به دور از حُب و بغض و تخریب باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی