تیتر امروز

استقبال ايران از مذاکره واقعی با آمریکا/ خط و نشان پزشکیان برای خودروسازان/ باید راهی برای مذاکره پیدا کرد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

استقبال ايران از مذاکره واقعی با آمریکا/ خط و نشان پزشکیان برای خودروسازان/ باید راهی برای مذاکره پیدا کرد

این صد و سی و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
زیدآبادی: آنقدر بر سر مجلس فیلتر گذاشتند که امروز صدای رسایی‌ها و ثابتی‌ها را از آن می‌شنویم/ پشت شما، جمهوری اسلامی است!/ عبدالکریمی: پشت من، هیچکس نیست، خداست!/ ناتو، صهیونیست‌ها و رضا پهلوی، نمی‌توانند برای ما دموکراسی بیاورند
در مناظره دو فعال سیاسی در دیدارنیوز مطرح شد

زیدآبادی: آنقدر بر سر مجلس فیلتر گذاشتند که امروز صدای رسایی‌ها و ثابتی‌ها را از آن می‌شنویم/ پشت شما، جمهوری اسلامی است!/ عبدالکریمی: پشت من، هیچکس نیست، خداست!/ ناتو، صهیونیست‌ها و رضا پهلوی، نمی‌توانند برای ما دموکراسی بیاورند

در ادامه سلسله مناظرات دیدارنیوز در خصوص مسائل روز کشور و منافع ملی، میزبان بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه دانشگاه و احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی بودیم که در ادامه می‌‌خوانید.
سجاد عبدالله‌پور: اگر بپرسید علم بهتر است یا ثروت قطعا می‌گویم علم/ در کار روی اصول اخلاقی‌ا‌م پا نگذاشتم/ فکر می‌کردم در دبی برایم فرش قرمز پهن می‌کنند، اما اینطور نبود
گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین

سجاد عبدالله‌پور: اگر بپرسید علم بهتر است یا ثروت قطعا می‌گویم علم/ در کار روی اصول اخلاقی‌ا‌م پا نگذاشتم/ فکر می‌کردم در دبی برایم فرش قرمز پهن می‌کنند، اما اینطور نبود

دیدارنیوز در یکی از گفت‌و‌گو‌های ویژه خود به سراغ سجاد عبدالله‌پور، مهندس معمار و کارآفرین که این روز‌ها در دبی زندگی می‌کند، رفته و از او درباره لایه‌های پنهان و پیدا مهاجرت و کار کردن در یک...
سرعت قطار سریع‌السیر در ژاپن ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت است

بهتر است راه آهن شیراز_بوشهر را نسازید

بهمن آرمان، فعال اقتصادی و کارشناس این حوزه در یادداشتی کوتاه که برای دیدارنیوز ارسال کرد، خطاب به استاندار فارس در مورد ساخت راه آهن شیراز-بوشهر، مطالبی را عنوان کرد.

کد خبر: ۱۴۸۲۳۵
۱۳:۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

بهتر است راه آهن شیراز_بوشهر را نسازید

 

دیدارنیوز ـ بهمن آرمان: جهان کجا میرود وما کجا؟ در هیچ نقطه‌ای از جهان دیگر راه آهن‌های یک خطه نمی‌سازند و تنها ایران است که چنین کاری را می‌کند. جالب اینکه زیر سازی و تونل‌ها نیز برای آینده نامعلوم ساخته نمی‌شود.
ریل‌های ما تحمل حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت را دارند که میانگین سرعت کنونی قطارهای ما بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ کیلومتر است.

می‌خواهند راه آهن شیراز- بوشهر را بسازند. استانداری فارس از من برای چگونگی‌ تامین مالی، دعوت کرد. گفتم نسازید بهتر است! زیرا راه آهن اصفهان- شیراز را ساخته‌اید، ولی کسی از آن استفاده نمی‌کند و مردم اتوبوس را ترجیح می‌دهند.

فقط اضافه کنم سرعت قطار سریع‌السیر در ژاپن ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت است، یعنی تقریبا هر کیلومتر در ۷ ثانیه طی می‌کند. پس لطفا شما دیگر راه آهن نسازید، پول این ملت را دور نیندازید.

ارسال نظرات