تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

گفتگوی رئیسی با نخست وزیر بنگلادش درباره اسرائیل

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بنگلادش، اعلام کرد که همگرایی کشور‌های اسلامی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های اسرائیل ضروری است.

کد خبر: ۱۴۸۱۸۹
۱۸:۵۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشور‌های اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های اسرائیل به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را مهم و ضروری عنوان کرد.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در تماس تلفنی با خانم «شیخ حَصینه» نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشور‌های اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های اسرائیل به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

رئیسی در ادامه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به دولت و ملت مسلمان بنگلادش، محور سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه توسعه و تقویت روابط با کشور‌های جهان به خصوص کشور‌های اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد روابط خوب ایران و بنگلادش بویژه در حوزه همکاری‌های همه جانبه اقتصادی و تجاری بیش از پیش توسعه یابد.

"شیخ حَصینه" نخست وزیر بنگلادش نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه اسرائیل علیه روزه‌داران فلسطینی تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های اسرائیل موضع ثابت دولت و ملت بنگلادش است.

نخست وزیر بنگلادش با اشاره به اهمیت توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران، بر تقویت این روابط به ویژه در حوزه تجاری و اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای برای رسیدن به سطح مطلوب تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی