تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال ۶ - هوادار ۱؛ خط و نشان برای پرسپولیس!

تیم ساپینتو این روز‌ها در اوج آمادگی است و امشب در ورزشگاه آزادی به هوادار رحم نکرد. استقلال در آستانه دربی با زدن ۶ گل برای پرسپولیس خط و نشان کشید.

کد خبر: ۱۴۸۰۵۹
۲۰:۰۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان تیم هوادار بود و توانست حریف خود را گلباران کند.

تیم استقلال در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این فصل با نتیجه ۶ بر یک از سد هوادار گذشت تا با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس برود.

آبی‌های پایتخت با درخشش مهدی قایدی و مهدی محبی به هوادار رحم نکردند و یک گل هم سهم حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال شد!

استقلال شاید از نظر مدیریتی در یک بحران بزرگ باشد، اما در زمین اوضاع کاملا متفاوت است و تیم ساپینتو هفته به هفته بهتر می‌شود.

حالا تفاضل گل استقلال هم با این نتیجه پرگل بهتر شده و می‌تواند در ۴ هفته پایانی به این تیم کمک کند.

استقلال موقتا به صدر جدول رسید و تداوم صدرنشینی این تیم به نتیجه دیدار امشب سپاهان و مس رفسنجان بستگی دارد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

استقلال یک – هوادار صفر (دقیقه ۴۶: آرش رضاوند):  ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

استقلال ۲ – هوادار صفر (دقیقه ۶۴: محمد محبی): روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی دقیق و در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او هم به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال ۳ – هوادار صفر (دقیقه ۷۵: محمد محبی): روی یک ضد حمله سریع، بازیکنان استقلال به سمت دروازه هوادار هجوم برده که پیمان بابایی با یک پاس خوب، مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که فریبرز گرامی به روی این بازیکن مرتکب خطا شد و موعود بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمد محبی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت طهماسبی وارد دروازه کرد تا اختلاف به عدد ۳ برسد.

استقلال ۳ – هوادار یک (دقیقه ۸۴: محسین سفیدچغایی): روی پاس در عمق و دیدنی مسعود شجاعی، سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد.

استقلال ۴ – هوادار یک (دقیقه ۸۵: سعید مهری): باز هم توپ گیری بازیکنان استقلال منجر به گل شد. پس از اینکه چشمی پاس بازیکن هوادار را قطع کرد، توپ به پیمان بابایی رسید و او با پاس در عمق دیدنی، سعید مهری را در شرایط تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه فنی و دقیق، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال ۵ – هوادار یک (دقیقه ۸۸: مهدی قایدی): روی یک ارسال توسط مدافعین استقلال به پشت خط دفاعی، مهدی عبدی دچار اشتباه شد و مهدی قایدی با نفوذ به محوطه جریمه، ضربه چیپش را به سمت دروازه هوادار زد که طهماسبی ابتدا توپ را مهار کرد، ولی قایدی روی ریباند توانست دروازه را باز کرده و شب خوبش را تکمیل کند.

استقلال ۶ – هوادار یک (دقیقه ۹۰+۲: سیدحسین حسینی): پاس قایدی در محوطه جریمه به رضا میرزایی رسید و این بازیکن نیز یک و دوی وینگر بوشهری را پاسخ داد که حسین صادقی برای دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه‌ای به سینه قایدی وارد کرد و بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. آبی‌ها در تصمیمی جالب، توپ را به سیدحسین حسینی سپردند و گلر آبی‌ها با ضربه‌ای دیدنی و برخلاف جهت حرکت طهماسبی، توپ را وارد دروازه کرد تا سنگربان و کاپیتان استقلال، موفق به گلزنی شود.

دقیقه ۶: روی پاس دیدنی محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد، اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند.

دقیقه ۸: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز به زیبایی وارد دروازه هوادار شد، ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۴: استقلال یک بار دیگر به گل رسید، ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

دقیقه ۴۲: مهدی قایدی ستاره بوشهری آبی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما طهماسبی با واکنشی عالی مانع گلزنی استقلال شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی