تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
افاضات اضافه

پایتون را بیاوریم و مزاحم خواص نباشیم

خوشبختانه در هفته گذشته مشخص شد که قرار است با یک نرم افزار جادویی، به جنگ همه مشکلات سخت‌افزاری مملکت برویم. راهکارهای عوام‌الملک در این فقره برای خواص مفید خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۷۹۸۷
۱۳:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

افاضات اضافه

 

دیدارنیوز ـ عوام‌الملک:

جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲

صبح را در خانه ماندم و به کارنامه خواص‌المله بیشتر فکر کردم. تمام مدت ذهنم درگیر بود که هفته قبل در مرور کارنامه خواص‌المله فعلی یک مساله مهم و دستاورد بزرگ را از قلم انداخته‌‌ام. حدود ظهر یادم آمد. همین مسئله عدم تغییر ساعت رسمی که باعث شده است تصمیم بگیرند ساعت کار ادارات را عوض کنند خیلی دستاورد بزرگی برای خواص‌المله بوده است. عملا باعث می‌شود عوام در ساعت چهار و پنج صبح بیدار شوند و از خانه‌هایشان بیرون بروند و بدون صرف هزینه‌های گزاف سفر، شب‌های روشن را که قبلا فقط در کشور رفیق و برادر، روسیه امکان دیدنش بود تجربه کنند.

تصویر تاثیرگذاری از عبادت کردن علیرضا خواص‌البلد سابق تهران که قبل‌ترها به زور بازویش معروف بود را دیدم. وسط جلسه با خواص‌الدوله امور شباب و تربیت بدنی بی‌توجه به دنیا و مافیها غرق عبادت شده بود‌.‌ سابقه‌اش هم نشان می‌دهد که هیچ دلبستگی به مال و منال و پست و مقام ندارد و احتمالا همیشه او را به زور از گود زورخانه بیرون می‌آورند و در این جلسات می‌نشانند تا از اعتبارش استفاده کنند. معلوم شد از آن خواص بالقوه تراز است. هیکل‌ خوبی هم دارد. لازم است دکتر ابراهیم به این فکر کند که یواش‌یواش به جای حمید از او استفاده کند. از این چهره‌ها چند نفر داریم که حیف است دائم از ایشان استفاده نکنیم‌. عباس و حسین هم هستند. مهدی هم وقتی کفش‌هایش را آویزان کرد می‌تواند در کنار همین عزیزان بنشیند.

صحنه هدایت کردن نسوان بی‌حجاب توسط یکی از عوام دلواپس را دیدم. از تسبیحش استفاده می‌کرد و با کوباندن آن به سر و کله نسوان سعی داشت به شکل مستقیم ایشان را به معنویت هدایت کند. از وقتی تصاویر دفاع دلواپس قبلی از خودش با ظرف ماست را دیدم مساله دفاع از امنیت عوام دلواپس تبدیل به یکی از دغدغه‌های بزرگم شده است.‌ شاید تسبیح سلاح خوب و نمادینی باشد. آخر شب حرف‌های تکراری بزرگواران شهرهای مختلف از جمله تهران و مشهد و قم و شیراز را خواندم. چون به جز یکی هیچ مشکل دیگری در کشور نمانده است باز هم تاکید کردند باید تخم بی‌حجابی به شکلی ولو به کمک ملخ خورده شود تا مبادا به خاطر بی‌حجابان مشکل دیگری در کشور ایجاد شود.

 

شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

محمدمهدی، خواص الدوله امور فرهنگی گفت که جامعه ۴۵ سال پیش علیه کشف حجاب قیام کرده و چنین جامعه‌ای اجازه بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد و هیچ بازگشت به عقبی نباید اتفاق بیفتد. در همین چند جمله محمدمهدی کلی واقعیت و حکمت نهفته بود‌. من برای اولین بار فهمیدم که عوام ۴۵ سال پیش علیه کشف حجاب قیام کرده‌اند‌. تا قبل از این فکر می‌کردم عوام می‌خواسته‌اند رژیم را عوض کنند و دنبال چیزهای دیگری بوده‌اند. حتی بعضی‌ها به فکر آب و برق و اتوبوس مجانی هم بوده‌اند. ولی واقعا محمدمهدی راست می‌گوید. نباید اجازه بازگشت به دوران جاهلی را داد. اتفاقا همین جامعه سال ۹۶ می‌خواست به عقب برنگردد. برای همین هم چهار سال بعدش وارد عصر ابراهیم شد تا بتواند از حضور خواصی همچون محمدمهدی و البته در صدر همه آن‌ها دکتر ابراهیم به فیض برسد.

خبر اخذ تابعیت آمریکا توسط کامران، از چهره‌های مهم تلویزیون بودجه‌بگیر و خانواده محترمش را شنیدم. خوشحال شدم. نفوذ یعنی همین. این بودجه‌ای که تلویزیون بودجه‌بگیر و کارکنانش می‌گیرند از شیر مادر هم حلال‌تر است‌. چون باعث می‌شود یک سری از خواص بالقوه را در قالب خبرنگار در غرب سازماندهی کنیم و پس از اخذ تابعیت کشورهای غربی برای تسریع فروپاشی غرب از ایشان کمک بگیریم. تا این لحظه حمید در رم، اسماعیل در لندن و کامران در نیویورک مستقر شده‌اند و اگر در پاریس و برلین هم به نتیجه برسیم عملا غرب را کنترل کرده‌ایم. مرکز اطلاع‌رسانی نظمیه اعلام کرد از این به بعد برای نسوان بی‌حجاب مستندات بی‌حجابی‌شان به همراه اخطار لازمه پیامک می‌شود. خوشبختانه از دوربین برای شناسایی بی‌حجاب‌ها استفاده می‌کنند. خیالم راحت شد. این نوع مجرمان خطرناک را باید هر چه سریعتر شناسایی و با ارسال اخطار به رویشان بیاورند که تحت کنترل و نظارت هستند. قرار نیست با بی‌حجاب‌ها مثل دزدها و کسانی که گاز می‌پراکنند و اسید می‌پاشند یا برخی تخلفات ساده و اشتباه‌های کوچک انجام می‌دهند برخورد شود‌. بی‌حجابی خطرناک‌ترین جرم ممکن است.

 

یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

آقای سردار گفت از ابتدای سال تا امروز ۸۰۰۰ نفر برای فعالیت سایبری مشغول به کار شده‌اند. خبر خوبی‌ست. یک دستاورد بزرگ برای عصر ابراهیم است. چون فقط ۱۹ روز از سال گذشته و روزانه ۴۲۱ نفر برای بخش‌های سایبری سر کار رفته‌اند‌. قطعا این رقم می‌تواند برای بخش‌های حقیقی و خیابانی خیلی بیشتر باشد و این یک رکورد در اشتغال‌زایی حتی در تاریخ بشریت است. برای خود من هم خیلی خوب است. چون تعداد خوانندگان افاضات اضافه‌ام بیشتر می‌شود. حسین، در روزنامه بودجه‌بگیرش توضیحاتی درباره نسوان بی‌حجاب داد که تقریبا مثل همان حرف‌هایی بود که خودم‌ در خاطرات دیروز نوشتم.

سردار احمدرضا هم گفت از شنبه آینده با کسانی که حجاب را کشف کنند برخورد می‌شود. نمی‌دانم چرا اینقدر تساهل و تسامح و تعلل می‌کند. کاری که می‌شود همین الان شروع کرد را نباید عقب انداخت. مگر دوربین‌ها روشن نشده‌اند؟ مگر عوام دلواپس مناسب مشغول به کار نشده‌اند؟ چرا تعلل می‌کنی مرد؟ این تعویق‌ها باعث می‌شود مسائل کم‌اهمیتی مثل تورم و گران شدن خودرو که امروز هم درباره‌اش جوسازی شد و دل درد و دل پیچه عده‌ای از دانش‌آموزان در بعضی مکتبخانه‌ها در کشورِ به این بزرگی، توسط رسانه‌های غربی شلوغ شوند تا مساله کشف حجاب عادی به نظر برسد و حواس خواص از کار اصلی‌شان که برخورد با نسوان مذکور است پرت شود.

 

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

گزارش‌هایی درباره افزایش قیمت خودرو شنیده می‌شد. عده‌ای می‌خواهند طوری وانمود کنند که تقصیر خواص‌الدوله است‌. جوسازی چند کانال تلگرامی‌ست وگرنه همه می‌دانند همانطور که دکتر ابراهیم وقتی می‌خواست رییس خواص‌الدوله بشود وعده داده بود خودرو از انحصار خارج و برای آن قیمتی عادلانه تعیین شده است. این‌ها کسانی هستند که می‌خواهند حواس خواص و عوام را از تنها مساله و مشکل این روزهای کشور که بی‌حجابی نسوان است پرت کنند‌. محمدرضا، رییس کل خزانه‌داری مرکزی هم گفت نرخ دلار ۲۸هزار و پانصد تومان است و نرخ‌های تلگرامی دلار نرخ رسمی نیست. معلوم است همان‌ها که در کانال‌ها قیمت خودرو را بالا برده‌اند مشغول گران کردن دلار هم هستند. البته نباید از گران شدن دلار ناراحت شویم چون باعث می‌شود تورم در آمریکا بالا برود. شاید لازم باشد از دانشمندان یک درصدی جهان که با دکتر ابراهیم دوست هستند کمک گرفته شود تا چیزی شبیه دوربین‌های شناسایی بی‌حجابان برای فضای مجازی اختراع کنند و با استفاده از آن گران‌کنندگان خودرو را هم شناسایی کنند. اگر این اتفاق بیفتد رسوایی بزرگی برای غربی‌ها و اذناب داخلی‌شان خواهد بود.

تصاویری از انتخابات رییس بلدیه مشهد توسط خواص‌البلد این شهر به دستم رسید. خیلی آموزنده بود. رییس خواص‌البلد اول رأی‌های بقیه اعضای خواص‌البلد را دید و شمرد و بعد تصمیم گرفت به چه کسی رای بدهد. کاری درست و منطقی بود. چون ممکن بود رییس مورد نظر برای بلدیه رای نیاورد و نیاز به رای‌گیری مجدد باشد که با این روش بدیع این از این اتفاق جلوگیری شد. مخصوصا گویا چون رییس بلدیه مشهد هنوز تعیین نشده بود عده‌ای رفته‌اند و تابلوی یکی از خیابان‌های مشهد را که پس از جنگ‌های فراوان عده‌ای از شباب انقلابی این شهر در دوران حسن با کنسولگری عربستان و محمدجواد برافراشته بود پایین کشیده‌اند و اسم خیابان را عوض کرده‌اند. خیلی ناراحت شدم‌. قرار نیست آن همه سنگ و کوکتل مولوتوفی که در آن شب تاریک دوران حسن پرتاب شد طوری بی‌نتیجه بماند که انگار نه حمله‌ای انجام شده و نه تابلویی پایین کشیده شده است.‌ باز خوب شد از آن جمع همیشه در صحنه عده‌ای توانستند در عصر ابراهیم جزو خواص بشوند.

 

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲

ظهر اخباری از تغییرات خواص‌الدوله به دستم رسید. مسعود از امور برنامه و بودجه رفت و داود آمد. جواد هم از امور فلاحت رفت. احتمالا چون دکتر ابراهیم شنیده که نیمه دوم، نیمه مربیان است می‌خواهد با ترکیب متفاوتی، عصرش را ادامه بدهد. البته ما عوام می‌فهمیم که در عصر ابراهیم ترکیب داخل زمین خیلی اهمیتی ندارد. چون نیمکت، قوی است. اخباری درباره افزایش قیمت مرغ تا بیش از هشتاد هزار تومان شنیده شد. احتمالا نتیجه جوسازی چند کانال تلگرامی باشد. درباره دلار و خودرو هم این کار را کرده بودند اما همه می‌دانند که خواص ما این قیمت‌ها را قبول ندارند. لااقل درباره مرغ خود من در خاطراتم در سال نود و نه، وقتی هنوز در دوران حسن بودیم نوشتم که محمدباقر گفته بود مرغ باید کیلویی نه هزار تومان باشد و مرغ کیلویی بیست و نه هزار تومان نشانه اوج بی‌عرضگی خواص‌الدوله است. در عصر ابراهیم که قطعا خواص‌الدوله اصلا اهل اوج بی‌عرضگی نیستند. محمدباقر هم که مرغ را از همان موقع با کیلویی نه هزار تومان تایید می‌کرده است پس اینکه امروز بعضی‌ها می‌خواهند بگویند قیمت مرغ تقریبا ده برابر رقم مورد تایید خواص عصر ابراهیم است قطعا اوج جوسازی کانال‌های تلگرامی‌ست و نباید اجازه داد مرغ هم ادای دلار و خودرو را درآورد.‌ باز خوب است تلگرام را زودتر فیلتر کردند وگرنه تورم هم می‌خواست بگوید من بیشتر از چیزی که خواص قبول دارند هستم.

 

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲

 تمام روز در خانه ماندم و فیلمی از دیدار مهم دکتر ابراهیم با جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان دیدم. یکی از دانشمندان یک درصد برتر جهان برای دکتر ابراهیم توضیح داد که یک نرم‌افزاری به نام پایتون وجود دارد که می‌تواند همه کار بکند و آینده را هم پیش‌بینی کند و بگوید مثلا یک نفر در چهار سال آینده چه بیماری‌هایی پیدا می‌کند. خیلی چیز خوبی‌ست. دکتر ابراهیم هم با اینکه خودش دکتر است اما ظاهرا این موضوع برایش خیلی تازه و جالب بود و به همین خاطر سریع نکات را یادداشت می‌کرد. حتما باید از پایتون استفاده کنیم. اصلا وقتی همه کار می‌کند خوب است یکی بخریم و بیاوریم و مجبورش کنیم همه‌ی کارهای همه‌ی خواص، از جمله دکتر ابراهیم و محمدباقر و غلامحسین را هم انجام دهد. اینطوری خواص هم به خاطر ما عوام مجبور نمی‌شوند خودشان را خسته کنند و به استراحتشان می‌رسند. پایتون هم کارهای خواص را برای ما انجام می‌دهد. مثلا در همین فقره مرغ اگر از اول پایتون داشتیم دو سال و نیم پیش به ما گفته بود مرغ باید کیلویی نه هزار تومان باشد و محمدباقر به زحمت نمی‌افتاد. حدس می‌زنم پایتون حتی می‌تواند کاشفان حجاب را قبل از اکتشافشان، کشف کند و به نظمیه‌ها و خواص‌الرعایا برای برخورد قاطع کمک کند. تا آخر وقت فقط به پایتون فکر می‌کردم. چرا زودتر خبردار نشده بودیم؟ این دانشمندان یک درصد برتر جهان چرا زودتر به ما عوام معرفی نشده بودند؟ چقدر خوب است که زنده ماندم و ورود کشور به عصر ابراهیم را دیدم.

 

پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

ظاهرا رضا، خواص‌الدوله امور صنعت و معدن و تجارت، افاضات اضافه این چند روز مرا دقیق خوانده بود و حرف‌هایم درباره قیمت خودرو را تایید کرد. این قیمت‌ها کاذب است و طبیعتا رضا قبول ندارد. قرار است به همه کسانی هم که ثبت‌نام می‌کنند خودرو بدهند. خیالم راحت شد. معلوم است تعهد در بین خواص‌الدوله هنوز از بین نرفته است. خوب است عوامی که برای خودرو ثبت‌نام می‌کنند از پایتون کمک بگیرند تا بفهمند زمان دریافت خودرو کی و پولی که بابت آن باید بدهند چقدر است. بالاخره پایتون اگر دوست دارد به جای خواص استفاده شود باید مثل خواص در دسترس و پاسخگوی عوام باشد. ظاهرا عده‌ای از عوام در حال برنامه‌ریزی هستند که تولد فرزندان توراهی‌شان حتما در تاریخ دوم اردیبهشت انجام شود که بعدا در مهمانی‌ها و حتی جلسه خواستگاری بتوانند پز تاریخ تولد گل‌پسر یا دختر گل‌شان را بدهند و بگویند متولد ۰۲/۰۲/۰۲ است و همین مساله باعث می‌شود خیلی خوشبخت و خوشحال و سعادتمند بشود. پدر و مادر هم به خاطر دقتشان در تنظیمات قبل از تولد می‌توانند سرشان را در بین فامیل و در و همسایه بالا بگیرند و بگویند آن‌ها بوده‌اند که اینطوری کرده‌اند.

شاید اگر این دانشمندان یک درصد برتر جهان ده ماه پیش با دکتر ابراهیم دیدار کرده بودند این دسته از پدر و مادرهای اهل فضل با پایتون آشنا شده بودند و همان موقع طوری هدفگیری می‌کردند که بچه، خودش در تاریخ ۰۲/۰۲/۰۲ به دنیا بیاید. حالا هم عیبی ندارد. بهتر است کسانی که به فکر ۰۳/۰۳/۰۳ هستند قبل از پایان تابستان با پایتون مشورت کنند. پاییز دیر است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی