تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

بارش‌های رگباری و تگرگ در انتظار خوزستان

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان، با تقویت سامانه و همچنین شاخص‌های بالای ناپایداری از بعد از ظهر امروز تا اواسط وقت فردا بارش‌های رگباری و همرفتی، رعد وبرق، طوفان تندری و احتمال ریزش تگرگ شدت بیشتری خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۴۷۹۳۹
۱۶:۵۹ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

بارش‌های رگباری و تگرگ در انتظار خوزستان

دیدارنیوز: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از دیروز سه شنبه وارد استان شده و از بعد از ظهر امروز تقویت می‌شود.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری اظهار داشت: با تقویت سامانه و همچنین شاخص‌های بالای ناپایداری از بعد از ظهر امروز تا اواسط وقت فردا بارش‌های رگباری و همرفتی، رعد وبرق، طوفان تندری و احتمال ریزش تگرگ شدت بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وزش باد‌های نسبتا شدید تا شدید نیز طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود افزود: از اواسط پنجشنبه تا اواسط جمعه به تدریج از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و بیشتر در مناطق شرقی استان فعال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: این سامانه فراگیر بوده بنابراین در همه مناطق استان شاهد بارندگی خواهیم بود، اما با توجه به حجم بالای بارش‌ها در مناطق شمال و شمال شرق استان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه شمال خلیج فارس تا اواخر وقت جمعه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود اضافه کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۲ و ایذه با ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۶.۲ و حداقل ۲۱.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شوش به میزان سه میلیمتر ثبت شده است. اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران و وزش باد هشدار سطح نارنجی و قرمز صادر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی