تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

هیات عربستانی وارد تهران شد

پس از توافقات اخیر میان تهران و ریاض، امروز (شنبه) یک هیات فنی از عربستان برای بازدید از سفارت خود در تهران و بررسی مکانیزم بازگشایی آن و همچنین بازگشایی کنسولگری عربستان در مشهد، وارد تهران شد.

کد خبر: ۱۴۷۷۱۴
۲۰:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

هیات عربستانی وارد تهران شد

دیدارنیوز: خبرگزاری رسمی عربستان از ورود هیات فنی این کشور به ایران خبر داد.

به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، در پی توافقات انجام شده میان تهران و ریاض امروز (شنبه) یک هیات فنی از عربستان برای بازدید از سفارتشان در تهران و بررسی مکانیزم بازگشایی آن و همچنین بازگشایی کنسولگری عربستان در مشهد، وارد تهران شد.

ریاست هیات سعودی را ناصر بن عوض آل غنوم برعهده دارد و این هیات در مقر وزارت خارجه در تهران با مهدی هنردوست دیدار کرد.

هیات سعودی در این دیدار از استقبال گرم مسئولان وزارت خارجه ایران و تسهیل روند سفر هیات عربستان به ایران تقدیر و تشکر کرد.

جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در روز‌های اخیر با میانجیگری چین توافق کردند که روابط دیپلماتیک را از سر بگیرند که از سال ۲۰۱۶ قطع شده بود.

به دنبال این توافق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در پکن با فیصل بن فرحان، همتای سعودی‌اش دیدار و گفتگو کرد.

همچنین، وزرای امور خارجه دو کشور پس از این گفت‌وگوها، بیانیه مشترکی را به امضا رساندند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی