تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

استقبال حماس از پرتاب موشک به اسرائیل

جنبش حماس اعلام کرد، اطلاعی ندارد موشک‌ها توسط چه کسی از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، اما از شلیک آن‌ها به سوی اسرائیل استقبال می‌کند.

کد خبر: ۱۴۷۶۹۰
۱۳:۵۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

استقبال حماس از پرتاب موشک به اسرائیل

دیدارنیوز: اسماعیل رضوان، این جنبش در اظهاراتی ویژه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، پس از آنکه اسرائیل احساسات همه ملت عربی و اسلامی را برانگیخت، موشک‌های لبنان برای ابراز خشم عربی و اسلامی در نفی جنایات اشغالگران اسرائیل به‌ویژه حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران و افراد معتکف در داخل آن شلیک شد.

وی حمله اسرائیل به لبنان را محکوم کرد و گفت، حماس در مقابل تجاوزات اسرائیل در کنار لبنان ایستاده است.

رضوان درباره حمله اسرائیل به نوار غزه گفت، حمله به این منطقه قدرت ملت فلسطین را متزلزل نمی‌کند و آن‌ها را از ایستادگی در کنار مسجدالاقصی باز نمی‌دارد، مسؤولیت تبعات ادامه جنایت‌های رژیم علیه ملت فلسطین، قدس و اسیران برعهده اسرائیل است.

مطلب مرتبط:

چرا خشونت در بیت‌المقدس در سراسر منطقه گسترش پیدا می‌کند؟

ادعای وزیر اسرائیلی؛ به سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران حمله می‌کنیم

حمایت کاخ سفید از اسرائیل پس از حمله به غزه و لبنان

وی افزود: اسرائیل علیه ملت فلسطین مرتکب جنایات جنگی و علیه مقدسات دینی و بشریت مرتکب نقض‌هایی می‌شود و دلیل تشدید تنش در فلسطین، لبنان و کل منطقه این اقدامات اسرائیل است. این رژیم تلاش می‌کند بحران‌های داخلی خود را منتقل کند.

رضوان خواهان توقف تجاوز و حملات مکرر اسرائیل شد و تاکید کرد: هر حماقتی که اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی مرتکب شود، مردم فلسطین در مقابل آن خواهند ایستاد و به همه این جنایات پاسخ داده خواهد شد.

اسرائیل صبح روز جمعه اعلام کرد، در پاسخ به حملات موشکی که روز پنجشنبه از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی انجام شد، پایگاه‌های حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین را در جنوب لبنان و نوار غزه هدف قرار داده است.

ارتش این رژیم اعلام کرد، روز پنجشنبه ۳۴ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده که ۲۵ موشک رهگیری و پنج موشک نیز داخل اراضی اشغالی سقوط کرده است.

اسرائیل جنبش حماس را مسؤول این حمله موشکی به اراضی اشغالی می‌داند.

این تشدید پس از یورش دو روز پیش نیرو‌های اسرائیلی به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران صورت گرفت.

در پی این یورش فلسطینی‌ها ۱۰ موشک از سمت نوار غزه به شهرک‌های اسرائیلی در غلاف غزه شلیک کردند. اسرائیل هم در پاسخ با جنگنده‌ها و توپخانه خود پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در مرکز و جنوب نوار غزه مورد هدف قرار داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی