تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

کارزاری در رابطه با «اعتراض به رتبه‌بندی معلمان» منتشر شد

جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش در کارزاری با عنوان «اعتراض به رتبه‌بندی معلمان» به شیوه اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض کردند. در متن این کارزار آمده است:

کد خبر: ۱۴۷۶۸۶
۱۳:۳۵ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

کارزاری در رابطه با «اعتراض به رتبه‌بندی معلمان» منتشر شد
دیدارنیوز: جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش در کارزاری با عنوان «اعتراض به رتبه‌بندی معلمان» به شیوه اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض کردند. در متن این کارزار آمده است:

«با توجه به اینکه از اهداف مهم رتبه‌بندی اجرای عدالت در پرداخت حقوق کارمندان بوده است، ولی اجرای این طرح با نواقص زیادی همراه می‌باشد. از جمله این نواقص:

۱_ تبعیض ناروا بین فرهنگیان. یعنی کسب رتبه ۳ برای کسی که ابتدای خدمت اوست یا کسب رتبه ۱ یا ۲ برای کسی که ۲۰ یا ۲۵ سال صادقانه و جهادگرانه خدمت کرده است.

۲_ بی‌توجهی و بی‌مهری شدید نسبت به کسانی که با روحیه جهادی طی سال‌های متمادی خدمت کرده‌اند و در حال حاضر در آستانه بازنشستگی هستند و هیچ سند و مدرکی برای بارگذاری در سامانه رتبه‌بندی ندارند. در حالی که مسئولین مدرسه و اداره آن‌ها را می‌شناسند و یا بعضاً به جهت تعویض نیرو‌ها از آن‌ها شناختی ندارند.

۳_ این شیوه اجرا سبب تحقیر شدید فرهنگیان شده و حس ناامیدی و بدبینی نسبت به مسئولین را به دنبال داشته است.

۴_ همچنین اجرای این طرح در آینده سبب سهل‌انگاری معلمین در امر تدریس و از بین رفتن دلسوزی لازم نسبت به دانش آموزان خواهد.

۵_ با توجه به اینکه سالانه هزینه‌های مادی و انسانی زیادی برای آموزش و ارتقا و ارزشیابی به صورت حضوری و میدانی صرف شده و همه دارای رتبه و طبقه و ارزشیابی ریز به ریز یک ساله و سه ساله و شش ساله هستند، چه ضرورتی داشت که دوباره سامانه و برنامه سنجش از ۱ تا ۳۰ ساله راه‌اندازی شده و علاوه بر هزینه سنگین، اعصاب همه فرهنگیان را به هم بریزد؟

۶ _وقتی جلسات و کمیسیون‌ها اثرگذار خواهد بود که نمایندگانی از معلمان مخصوصاً از شهرستان‌ها حضور داشته باشند.

۷_ رتبه‌بندی باید بر اساس ۱- سنوات خدمت ۲- ارزشیابی سالانه ۳- ضمن خدمت ۴- مدرک تحصیلی باشد که همه همکاران از آن آگاه بوده و مدارک خاصی نمی‌خواهد؛ بدین جهت سلیقه شخصی مدیر و ارزیاب‌ها در آن وارد نشده و حق هیچ همکاری ضایع نخواهد شد و همه انشاءالله از رتبه‌بندی راضی و از دولت محترم به خاطر اجرای این کار مهم که دولت‌های مختلف تن به زحمت اجرایی آن ندادند تشکر خواهیم کرد.»

کارزار «اعتراض به رتبه‌بندی معلمان» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۶۹۶۰۸ از فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۹۹۶۳ نفر آن را امضا نموده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی