تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
منچسترسیتی با نمایش درخشان از روی لیورپول رد شد

«پپ» به کلوپ و تیمش رحم نکرد

تیم منچستر سیتی در دیداری جذاب، پرگل و تماشایی لیورپول را به توپ بست تا همچنان امیدوار به قهرمانی در این فصل و رسیدن به توپچی‌های لندنی باشد.

کد خبر: ۱۴۷۴۳۸
۱۷:۰۹ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

«پپ» به کلوپ و تیمش رحم نکرد

دیدارنیوز: شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را به لیورپول تحمیل کردند.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای کوتاه مدت به خاطر انجام بازی‌های ملی، عصر امروز (شنبه) با برگزاری دیداری حساس بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول از سرگرفته شد.

این دیدار جذاب که در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، در نهایت با برتری ۴ بر یک آبی‌پوشان شهر منچستر مقابل شاگردان یورگن کلوپ همراه شد.

لیورپول در این دیدار ابتدا با گل دقیقه ۱۷ محمد صلاح از میزبان مسابقه پیش افتاد، اما در ادامه دروازه‌اش توسط خولیان آلوارس (۲۷)، کوین دی‌بروینه (۴۶)، ایلکای گوندوگان (۵۳) و جک گریلیش (۷۴) باز شد تا شاگردان پپ گواردیولا شکست سنگینی را به لیورپولی‌ها تحمیل کنند.

«پپ» به کلوپ و تیمش رحم نکرد

پاس گلی که ریاض محرز در دقیقه ۴۶ به دی‌بروینه داد، باعث شد تا او از رکورد دیدیه دروگبا بگذرد و تبدیل به بهترین آفریقایی لیگ برتر انگلیس از حیث ساخت پاس گل شود. این هافبک الجزایری شمار پاس گل‌های خود در تاریخ این رقابت‌ها را به عدد ۵۶ رساند.

من‌سیتی با این برد ۶۴ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، اختلافش با آرسنالِ صدرنشین را به پنج امتیاز کاهش داد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند. لیورپول هم با قبول این شکست با ۴۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند.

به گزارش دیدارنیوز، کلوپ و تیم افت‌کرده او امروز خوش‌شانس بودند که ارلینگ هالند ماشین‌گلزنی من‌سیتی در این دیدار غایب بود و از روی سکوها به شادی می‌پرداخت، در غیر این صورت شاید نتیجه‌ای مانند برد یک طرفه آنها مقابل یونایتد رقم می‌خورد!

«پپ» به کلوپ و تیمش رحم نکرد

در همین چارچوب از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت تهران دیدار‌های همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود:

آرسنال - لیدزیونایتد

بورنموث - فولام

برایتون - برنتفورد

کریستال‌پالاس - لسترسیتی

ناتینگهام فارست - ولورهمپتون

همچنین از ساعت ۲۰ امشب، تیم‌های چلسی و استون‌ویلا در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی