تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مرگ دلخراش کودک اهوازی؛ دستور جلب مقصران صادر شد

دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.

کد خبر: ۱۴۷۳۹۰
۲۰:۱۶ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲

مرگ دلخراش کودک اهوازی؛ دستور جلب مقصران صادر شد

دیدارنیوز: صادق جعفری چگینی، دادستان مرکز خوزستان بیان کرد: در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر شد که پس از جستجو مشخص شد این کودک در یکی از حفاری‌های پروژه‌های آبفا سقوط کرده است.

به نقل از دادستانی مرکز خوزستان، وی گفت: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضر کردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم با صدور دستورات قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع آوری ادله، دستور جلب متهمان مربوطه را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

جعفری چگینی تصریح کرد: قبلا دادستانی کتبا در خصوص رعایت حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای تذکرات لازم را به تمام دستگاه‌ها داده بودند که در هر ۲ موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسولان ذیربط پیگیری خواهد نمود.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: با عرض تسلیت به خانواده جان باخته، در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه‌های گذشته اخطار‌ها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی