تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

ماموریت رئیسی به معاون اول درباره تورم؛ تاکید بر کنترل قیمت‌ها

در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به مخبر معاون اول ماموریت داد که از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری شود و در ادامه بر نظارت و کنترل قیمت‌ها تاکید و وزیر آموزش و پرورش را مکلف کرد، با دقت و سرعت بیشتر اجرای قانون رتبه بندی معلمان را تا تحقق کامل حقوق و مطالبات قانونی فرهنگیان پیگیری کند.

کد خبر: ۱۴۷۲۷۳
۱۴:۰۰ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

بررسی عملکرد وزارتخانه‌ها و ستاد تنظیم بازار در زمینه نظارت و کنترل بر قیمت‌ها/ تشکیل کارگروهی برای رصد و جلوگیری از تصمیمات و اقدامات تورم‌زا

دیدارنیوز: رئیس جمهور به معاون اول ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.

در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت قیمت کالا‌های اساسی، ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه‌ها درباره نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها گزارش دادند.

رئیس جمهور در این جلسه از وزرای اقتصادی کابینه، کیفیت روش‌ها و راهکار‌های نظارت بر کنترل قیمت‌ها را جویا شد و فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاندوزی وزیر اقتصاد و ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی از نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها با بهره‌گیری از سامانه جامع تجارت و سامانه ۱۲۴، کنترل و نظارت فروشگاهی و همچنین نظارت و بازرسی‌های میدانی گزارش‌هایی ارائه کردند.

رئیسی در ادامه با اشاره به احتمال گران‌فروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

در جلسه امروز همچنین گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و بررسی‌های صورت گرفته برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان ارائه شد و رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش را مکلف کرد، با دقت و سرعت بیشتر اجرای این قانون را تا تحقق کامل حقوق و مطالبات قانونی فرهنگیان پیگیری کند.

رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی