تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

آخرین وضعیت محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک و سیاه بیشه- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک گزارش شده است.

کد خبر: ۱۴۷۲۱۴
۱۳:۱۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲

آخرین وضعیت محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال

دیدارنیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها اعلام کرد که در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، همدان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی، با بیان اینکه مقایسه تردد بین استانی ایام نوروز ۱۴۰۲ بیانگر افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، اظهار کرد: بیشترین خروج خودرو از استان‌های تهران و البرز و بیشترین ورود خودرو به استان‌های مازندران، گیلان و مرکزی بوده است.

وی همچنین درباره آمار تصادفات توضیح داد: آمار تصادفات در روز‌های ابتدایی طرح نگران‌کننده بود، اما با همکاری و همراهی مردم و رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی شاهد روند کاهشی تصادفات هستیم و امیدواریم تا پایان ایام نوروز ادامه یابد.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، بیشترین وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و سمنان و همچنین کمترین وقوع در جاده‌های استان‌های چهارمحال بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان بوده است.

شیرانی بیشترین علت وقوع حوادث را عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است عنوان کرد و گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و اصرار رانندگان به استمرار رانندگی بدون استراحت و توقف شکل گرفته و سرعت غیر مجاز نیز از عوامل اصلی شکل‌گیری حوادث دو روز اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ساعات وقوع حوادث ساعت ۱۲ تا ۲۰ بوده است، گفت: بیشترین ساعت اوج تردد در ساعت ۱۶ تا ۱۷ و کمترین میزان تردد در ساعت ۴ تا ۵ صبح بوده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز توضیح داد و افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک و سیاه بیشه- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک گزارش شده است و بقیه محور‌ها دارای بار ترافیک روان بوده و تمامی مسیر‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

شیرانی درخصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها نیز گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، همدان و کرمانشاه گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی