تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ورود ۶۰ هزار گردشگر به کیش از مسیر دریایی

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ورود ۶۰ هزار و ۸۵۲ گردشگر نوروزی از مسیر دریایی بنادر غرب هرمزگان به این جزیره خبر داد.

کد خبر: ۱۴۷۱۱۸
۱۹:۵۲ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

ورود ۶۰ هزار گردشگر به کیش از مسیر دریایی

دیدارنیوز: مرتضی رمضانی گالشی اظهار داشت: این شمار گردشگر نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال وارد جزیره کیش شدند.

وی مجموع مسافران ورودی به جزیره کیش از مسیر‌های دریایی و هوایی را در این مدت ۱۳۵ هزار و ۵۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: مسافران هوایی با انجام ۵۲۸ سورتی پرواز و مسافران دریایی نیز با تردد ۷۲ شناور وارد جزیره کیش شدند.

رمضانی گالشی خاطرنشان کرد: شناور‌های لندینگ کرافت نیز با تردد ۳۴۵ بار، تعداد ۱۳ هزار و ۸۸۷ خودروی سواری مسافران نوروزی را به جزیره کیش منتقل کردند.

معاون گردشگری سازمان منطق آزاد کیش تصریح کرد: از مجموع اقامت تعداد ۲۳ هزار و ۸۹۸ نفر در کمپ‌های نوروزی؛ ۱۹ هزار و ۷۲۶ نفر در کمپ خانوادگی مصلی، ۱ هزار و ۱۰۱ نفر در کمپ مجردی و تعداد ۳ هزار و ۷۱ نفر در کمپ جانبازان اقامت داشتند.

به گفته رمضانی گالشی میزان اشغال کمپ‌های نوروزی "خانوادگی مصلی ۵ هزار و ۵۴ چادر، مجردی ۳۷۴ چادر و ایثارگران ۶۸۵ چادر بود که ضریب اشغال به ترتیب ۳۱.۵۸ درصد، ۱۸.۷ درصد و ۳۱.۱۳ درصد اعلام شده است.

معاون گردشگری سازمان منطق آزاد کیش با اشاره به آسیب صنعت گردشگری کیش به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته، گفت: خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشور گردشگران نوروزی در این جزیره هستیم و تاکنون ضریب اشغال هتل‌های کیش به ۹۲ درصد رسیده است.

رمضانی گالشی با بیان اینکه در سال جاری شعار سازمان منطقه آزاد طبق سیاست‌های دولت سیزدهم کیش برای همه است افزود: در این رابطه زیرساخت ها، امکانات و خدمات لازم سفر همه آحاد مردم بدون هیچ محدودیتی به این جزیره از طریق دریا و هوا فراهم شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی