تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خوزستان؛ مقصد اولین سفر استانی رئیسی در ۱۴۰۲

به گفته منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، نخستین سفر استانی ابراهیم رئیسی در سال ۱۴۰۲ به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۷۱۰۲
۱۷:۱۶ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

خوزستان؛ اولین مقصد استانی رئیسی در ۱۴۰۲

دیدارنیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور در سال جدید به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستور در کار در این استان است.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه (۶ فروردین ماه) در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم از سراسر ایران پاسخ گفت.

وی سپس در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برنامه سفر‌های استانی رئیس جمهور در سال جدید، توضیح داد: سفر‌های استانی رئیس جمهور از برنامه‌های مهم و پرافتخار دولت است که راه میانبر ارتباط با مردم بوده و گره‌های بزرگی از زندگی آن‌ها در این سفر‌ها باز شده است که امسال هم با تأکید رئیس جمهور ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی