تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

پلیس راهور تهران: فریب خلوتی معابر را نخورید

علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به برخی رانندگان توصیه کرد که فریب خلوتی معابر تهران برای سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است.

کد خبر: ۱۴۷۰۸۸
۱۱:۳۷ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

پلیس راهور تهران: فریب خلوتی معابر را نخورید

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطرآفرین است؛ پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران به‌منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: رانندگان در صورت خلوتی معابر باید از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ضمن فعالیت قرارگاه سرعت در ایام نوروز پلیس نامحسوس نیز با تخلفاتی، چون سرعت، سبقت، لایی‌کشی و ... برخوردی جدی خواهد داشت، لذا خواهشمند است در روز‌های خلوت پایتخت هم با رعایت قانون و تمرکز کامل در سطح شهر تردد کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی