تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آماده‌باش هلال احمر برای بارش شدید باران

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان درپی پیش‌بینی بارش شدید باران و وزش باد در اکثر استان‌های کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۸۴۹
۱۹:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای بارش شدید باران

دیدارنیوز: صادق محمودی دراین‌باره گفت: بر اساس پیش‌بینی و هشدار نارنجی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بارش رگباری و شدید باران و بارش برف درمناطق کوهستانی تمام یا بخشی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، فارس، هرمزگان، گیلان، مازندران، لرستان، خوزستان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچین هواشناسی برای همین ایام وزش شدید باد و گردو غبار را در استان‌های سمنان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، تهران، البرز و قم پیش‌بینی کرده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به ایسنا گفت: در همین راستا سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تمامی پایگاه‌های ثابت و سیار خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده‌باش درآورده است و هشدار و توصیه‌های لازم در این خصوص به آنان ارائه شده است.

محمودی افزود: لازم است شهروندان هم یکسری نکات را در این شرایط رعایت کنند. اول اینکه در هنگام بارش باران از تردد غیرضروری پرهیز کرده و به خصوص از اسکان در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند. در هنگام وزش باد نیز توصیه ایمنی عدم حضور در پشت‌بام و لبه‌پرتگاه‌ها و همچنین عدم استقرار در مجاورت سازه‌های سست و در معرض ریزش و درختان خشک و کهنسال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی