تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

توزیع ۱۰۰ تن میوه شب عید در قشم

رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آغاز توزیع ۱۰۰ تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، نرخ عرضه میوه پایین‌تر از میانگین قیمت در بازار در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۴۶۷۹۴
۲۰:۴۲ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

توزیع ۱۰۰ تن میوه شب عید در قشم

دیدارنیوز: هرمز امیری اظهار داشت: توزیع ویژه میوه‌های شب عید با قیمت مصوب، شامل پرتقال با قیمت کیلویی ۲۵ هزار تومان و سیب درختی با قیمت کیلویی ۳۵ هزار تومان و همچنین سیب زمینی، پیاز، گوجه و خیار با قیمت مناسب است.

وی هدف از توزیع میوه شب عید را تنظیم بازار به منظور جلوگیری از التهاب در خرید و فروش میوه و تعادل بخشی قیمت محصول سیب و پرتقال به عنوان دو میوه پرمصرف عید اعلام کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، نرخ عرضه میوه پایین‌تر از میانگین قیمت در بازار در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: امسال میوه باکیفیت سیب و پرتقال برای توزیع در سطح قشم به اندازه کافی و مورد نیاز خریداری و تامین شده که به صورت روزانه در همه ایام تعطیل عید نوروز از سردخانه بارگیری و در مراکز پیش بینی شده به مردم عرضه می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، پیش بینی‌هایی شده تا تامین‌کنندگان و توزیع کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالا‌ها به قیمت مناسب را دارند، با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه اندازی ۱۱ غرفه برای تامین اقلام مصرفی مورد نیاز گردشگران و عرضه ۱۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از امروز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ در شهر قشم خبر داد.

امیری ابراز داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مرکز توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در میدان پاسداران قشم قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۱ غرفه برای عرضه محصولات مورد نیاز گردشگران شامل نان، آب و یخ در نقاط مختلف شهر قشم راه اندازی و در حال ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران است.

این مقام مسوول یادآور شد: همچنین با نظر به تصمیم ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یک واحد نانوایی سیار در محل پارکینگ پارک زیتون و یک نانوایی سیار نیز در شهر درگهان دایر شده و مشغول خدمت رسانی می‌باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی