تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
پیروزی ارزشمند برای پورتو در لیگ پرتغال

طارمی فقط به ۴ دقیقه نیاز داشت!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو تنها چهار دقیقه پس از ورودش به زمین از روی نقطه پنالتی گل پیروزی‌بخش آبی‌و‌سفیدپوشان دراگائو را به ثمر رساند.

کد خبر: ۱۴۶۴۱۲
۰۸:۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لیگ برتر پرتغال| طارمی از روی نیمکت به میدان رفت و ناجی پورتو شد

دیدارنیوز: تیم پورتو در دیداری که مهاجم ایرانی‌اش در اواسط نیمه دوم وارد زمین بازی شد، از میهمان خود سه امتیاز گرفت.

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پورتو در دیداری خانگی به مصاف استوریل رفت و میهمان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

پورتو با گلزنی مارکو گروئیچ در دقیقه ۹ پیش افتاد، اما تیاگو گویوا در دقیقه ۲۷ کار را برای استوریل به تساوی کشاند. چهار دقیقه بعد آندره فرانکو گل دوم میزبان را زد هرچند پورتو نتوانست برتری‌اش را حفظ کند و در دقیقه ۶۷ دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی توسط فرانسیسکو جرالدز باز و برای دومین بار همه چیز مساوی شد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو که خطر از دست دادن امتیاز را احساس می‌کرد، مهدی طارمی - بازیکنی که قصد داشت برای بازی با اینتر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد - را در دقیقه ۶۹ به جای تونی مارتینز به میدان فرستاد و او تنها چهار دقیقه پس از ورودش به زمین از روی نقطه پنالتی گل پیروزی‌بخش آبی‌و‌سفیدپوشان دراگائو را به ثمر رساند.

به این ترتیب هجدهمین برد فصل پورتو در لیگ رقم خورد و این تیم موقتاً فاصله‌اش را با بنفیکای صدرنشین به پنج امتیاز کاهش داد.

طارمی و یارانش سه‌شنبه شب در خانه پذیرای اینتر هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی